? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 31, 2009

Kawen.....ohh!!

Saya nak kawen...oke.. excited gile babeng punye!!..TAPI ingatkan senang jek nak kawen, akad nikah pastu terus sah sah sah....yeyyyy dah kawenn!!


Rupanya banyak mende nak kene buat..buat HIV test la.. pegi kursus kawen la.. isi borang.. jumpa mukim, carik saksi.. salah isi kene isi lain..hmmm..pastu hantaran, pastu pilih tarikh, pastu pilih kad, pastu pilih baju...catering..konsep..kaler....aihhhhhh....!!


Actually ma frenssss... keje kawen ni BESSS!! serius bes..! macam2 kita kalo bole nak buat.. kalau yg kaya siket, bole la buat kat hotel kan..tapi mak cakap tak meriah.. sedara mara takleh bergosip, menyembang dan gotong royong.. hmmm tul gak!! (ayat nak sedapkan hati, yg sbnrnya tingin gak nak buat kat hotel tapi duit cuma ada ribuan jutaan RUPIAH jek..huhuh)


Yang tak bes nye..nak kene isi borang kawen, aihhh saya pening2 lalat siket.. kertas dua tiga helai jek tapi nak isinye tu macam susah gile.. kejap kejap pegang pen pastu letak balik, pastu pegang pen pastu letak balik..tulis nye idak gak!! pastu nak tulis nama pun rasa cam setengah jam..kalo bole bia nampak tulisan tu cantek bile isi borang tu supaya senang tok kadi baca ( oke! tulisan ai meme teruk..) mebi sebab saya taknak ada kesalahan langsung kot masa isi borang tu.. haisshh kalo salah isi..silap ari bulan tak kawen huhhuhuh..


Bertunang pun rerupanya ada dugaan..bukan apa..masa ni la kita nak kenal hati budi memasing.. nak cuba cari kesesuaian.. macam saya ni ha.. kenal tunang sejak di matrikulasi lagik...YAA! lama gile.. masuk tahun ni ai dan tunang ai dah 10 tahun tau!! tapi bila kita dah bertunang..masa tu la kita akan tahu perangai memasing.. tu baru bunga2 tu..belum daun nye lagik hehehee..

sesi jeles menjeles akan ada masa bertunang.. dari saya tak penah jeles, saya jadik seorang yang sangat jeles..haihh pening tunang saya.. dan sebenarnya dua kali lima gak la..huhuhhuh ada lagik sbnrnya..bila dah tunang, kene la kita fokus ek.. jgn terlalu dengar cakap orang..kene kuat semangat!! kita yang nak kawen, bukan orang lain.. sila cakap "LU APA HAL!!" pada orang yang suka jadik mak joyah atau pak ali yee kwn2..kalo nak ganaz siket sila cakap !@#$% pada orang tu..aihhhhh!! HANA!!! tak baik oke.. MAK TAK AJAR PUN CAMTU.. huh!! apekah?? mustahil!!mak saya baca blog ni..aiseymen..takleh ngumpat!!


Saya ni..tak saba nak kawen sebenarnya...hahahahaahaha cam lama sangat plak..padahal tinggal 2 bulan lebey jek lagik.. tapikan..sisa2 miss atau cik atau adik atau atau atau ni perlula digunakan sebaik baiknya.. Saya terpikir gak..pas ni tunang saya akan berubah ke seperti yang digembar gemburkan oleh kekawan saya yg dah kawen?? dorang cakap husband dorang berubah pas kawen.. dah takde panggil 'sayang' dah, dah takde hadiah yang bes2 dah, dah takde masak2 dah.. dah tak de cakap manja2 dah.. betul ke ek?? satu mende yang saya tahu tunang saya takkan berubah..KONPOM!! aktiviti Chef nye.. dia SAANGAATT SUKAA memasak..!! yeyyee hoiiyeeee!!


Hmmm.. saya rasa emosi saya tak stabil time ni.. sila bersabar ye HANA!! saya rasa gundah gulana..terkasima.. lemah longlai..dan sebagainya.. nanti saya update lagik apa perasaan saya oke.. saja jek nak suh korang baca pastu bagi korang pening2..ekekekee ok.. nak siap2 pegi REUNION SRK(1) KUALA AMPANG!! YEEYYY!!

saya nak amek gambar style cam ni bole tak?? bole laaaaa!! bole laa!! pls! pls! pls!!

4 comments:

A D I A said...

ko kira lama gak tunang, mmg byk dugaan. aku paham perasaan ko, nak cepat kawin heheh. nak cepat2 settle kerja kawin ni.. letih dowhh.

hana! aku cabar ko amik pic seperti dalam "gambar sekadar hiasan" tu hehehe.

HaNa NyoTa uHArA said...

tulaaa hampir setahun tapi tak sampai setahun la huhuhuhuhu

ko cabar aku?? oke oke !! huh!! (alamakk!!)

amm said...

aku ada cdngan mek, per kata ko amik pic cmtu tp ko d atas & wak d bwh??ada brani??wakakaka....

HaNa NyoTa uHArA said...

BERANI!!!!!! .............glurpp!!