? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, December 10, 2009

Mas Kawen RM300 Untuk Selangor

Hah!! brita baik untuk pengantin pompuan yang tinggal kat Selangor..macam saya!! kita dah dinaik taraf so wang mas kawen naik RM300, orang yang gembira ialah tunang saya...hahaahaha kelakar kan! patutnya saya lah yang gembira lebey..tapi lain plak jadiknye..
saya tahu info ni pun dari dia...so sweet!!
yelakannn..kalo ikutkan keadaan sekarang ni, RM80 tu macam dah tak sesuai utk sekarang, dengan taraf hidup yang makin naik ni.. apalah sangat RM80 tu pada si wanita, itu ajela hak yang benar-benar utk kita.. wang hantaran bole j ek sesapa kaco tapi mas kawen adalaah utk kita sahaja.
Ok..jom tengok apa yang saya akan buat bila dapat mas kawen tu.. ceh!! blum dapat lagik dah berangan.. ni just nak share je ek..:
1. maybe saya akan buat simpanan ASB..konpom2 dapat bunga stiap tahun
2. beli emas..hhmm...cincin emas kot, sebab RM300 jek. selalu saya dengar org buat camtu bila dapat wang mas kawen. bole jek top up kalo nak..
3. simpan duit dalam bank..mebi kat tabung haji
4. sorok kat bawah bantal tido....gile ape
5. beli sijil simpanan premium..kotla bleh menang kereta BMW, bole kasik hadiah kat tunang..kunun2 saya kayalaa sebab mampu bagi hadiah mahal gila tu
6. beli jongkong emas..haa sudah!! RM300 mana ada jongkong mahal tu, gila apa
7. blanja kawan makan..lagikla gilaa, mana bole beb, nak belanja pakaila duit sendirik

soo kesimpulannya.. kalau bagi RM300 tu kira ok sangatla tu, tapi kalao lebey pun lagik bagusss hahahahahahaaaa dah daaahh
bye

3 comments:

amm said...

no.2 tu myb xdapek..1gm emas skrg da rm100 lbh, mn ada cincin emas 916 2gm dgn rm segituh??huhu...

HaNa NyoTa uHArA said...

ada.. 1.67 grm pun ada tau.. kalo takde pun, topup ajelaa siket

amm said...

hahahaha....