? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 15, 2009

Susah Hati

Saya stress sejak akhir-akhir ni, banyak sangat perkara yang berlaku sejak dua menjak ni espeseli berkaitan dengan family saya.. Emak asik ngadu saket dada dan semalam dia terbaring atas katil. Saket kata nya.. susah nye hati saya...
Abah? dua kali lima..saket gak..semalam dia MC, katanya blood pressure naik.. Saya diam, buat-buat tenang padahal tuhan jek tahu betapa susahnye hati saya..
Teringin nak cerita keluhan hati ni pada orang lain..tapi ada ke yang nak dengar? segan la.. bukan cerita dasyat2 pun cuma nak mengeluh depan orang jek.. takyah nyampuk, cuma dengar, angguk dan geleng..tu jekk...Kalau saya cakap sorang2 kang orang kata saya gila plak..hmmm
Adik lelaki saya amik Master, nak pakai duit banyak tu..setakat duit gaji dia tu..hmmm tak cukup nak bayau yuran..aarrgghh pening! Adik bongsu saya yang buat degree..saya tak brape susah hati sangat..dia under JPA..
Adik-adik Along... Please!! jangan buat Abah dan Emak susah hati.. senang dorang jatuh sakit kang.. Along dah penat tegur, korang pun dah besar..pikir la sendiri. Tinggal bape bulan je lagik ALong duduk dengan Mak dan Abah..sedey? mestila sedey.. tapi kene belajar terima hakikat.
Saya buat-buat bz lately ni sebab taknak pk kan hal yang bukan-bukan.. Bole jek sebenarnya nak berehat-rehat..percaya tak? saya dah lamaaaa gila tak tonton TV! teringinnnn sangat tapi tak berkesempatan..balik umah kene kemas umah, pegi opis kene buat keje opis.. malam? saya adalah tutor sambilan ye kawan-kawan..
hmmm saya dah penat, mata pun dah sembab..sila tido ye Hana.. Gud Nite

2 comments:

amm said...

sedihnyer.....byk2 bersabar yer cousin ku...ini semua dugaan hidup...klu aku ada dpn ko, aku bg pinjam bahu utk melegakan kekusutan d hatimu..

HaNa NyoTa uHArA said...

tenkiu..