? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, December 25, 2009

Bahan bacaan

Saya minat betul dgn bahan bacaan yang macam pengetahuan am..espeseli yang ada kene mengene dengan wanita, selalunya la kan.. banyak petua-petua, nasihat, pantang larang, cerita asam garam rumah tangga dan paling bes adalah resepi..haa manala tau kan, berguna utk saya bila dah kawen nanti.. kebetulan encik SF (uikk!! dah lama tak panggil SF) agak tere memasak..rasa cam tercabar gila.
Saya suka novel gak tapi kalo yang karat2 ni agak kureng siket..suka kat novel takla sampai ketagih atau memang kronik gile..biasa2 jek..lagikpun manala saya ada masa nak baca buku tebal-tebal, setakat majalah tu ok la kan.. Majalah yang saya baca adalah.. Mingguan Wanita.. bukan Majalah Wanita ek kekawan.. Alaaa yang warna Merah-merah tu..pastu every week ada keluaran baru..dah nama Mingguan Wanita, mustila every week.! apara!!

Saya pun sangat2 la suka cerita misteri-misteri ni, lantaklaa kalau korang cakap saya mengarut.. saya punya sukala nak baca apa kan, meemaangg kekadang meremang gak baca..( pastu mula la buka lampu masa tido huhhuhuhuh) tapi kejap jek tu..pastu saya ok balik..Majalah Mastika adalah pilihan saya.. ada gak cite lain selain cite misteri.. ada cite zaman komunis dedulu..ada cite pasal masalah remaja.. pastu ada gak cite pasal pakcik-pakcik berkaroeke, hmm... pasal buang bayi..pasal terlanjur lanjur...aihhhh!! banyak gaklaaa!! kecik-kecik cili padi woo..
Masa memuda dulu..sukala jugak Remaja..siap berangan nak jadik dewi remaja lagik! hah!! lantak!!! perasan sensorang..suka gak dulu ikuti perkembangan fesyen terbaru remaja kan.. pastu membeli belah tak tentu pasal, pastu pakai sekali jek, pastu bila rasa dah ubah style terkini pastu baju yang baru beli dah takmo pakai pastu ni pastu tu pastu 2 3 4 5 6 7 8....amekkkk!! dah mengarut dahh
Oh yekk sekarang ni dah sebuk sebukkan diri beli majalh pengantin... saya ada banyak koleksi tauu..berzaman-zaman dari Angah belum kawen sampai dia dah ada anak seketul..maka dia pun turunkan semua buku2 tu pada Along dia, dah tak up to date la Angah oii.. mana ada orang pakai hantaran style tu..huh!! tapikann..kalo korang nak saya bagi pinjam..ai ok jekk.. sila laa sila laa pinjamm
Apa lagik nak cite ek.. Harini Krismas...so nak cakap Merry Christmas la pada yang beragama kristian..dulu masa belaja kat UMS SABAH...syok oooo semua sambutan kami sambut..tapi berbatasla... RAYA ada, THN BARU CINA ada..DEEPAVALI.. KAAMATAN..CHRISTMASS.. semua pakai baju ikut tema.. Deepavali je tak sebab akak takde SARI deknon.. jap g nampak perot seksi aii..terpegun plak member2 kang.. Kat sana dah ada SATU MALAYSIA LAMAAAAA!!!!! ko muslim ke, kristian ke, buddha ke.. semua tak kesa.. menghormati agama masing-masing adalah mereka..

Itu jekk tata!!!

4 comments:

3740Journal said...

Happy wiken hana. Xpela xdpt jdk dewi remaja, apekata try nasib pengacara jmputan nona laks. Hehe

HaNa NyoTa uHArA said...

hehhee syarat nak jadik pengacara nona apa ek?? dengar dulu kene kawen baru bole

A D I A said...

sejak bila jadi pengacara nona kena kawin ni?? nurul shuhada tak kawin lagi pun.

ada can la ko hana hehehe

HaNa NyoTa uHArA said...

yeke? huhuhuhu ada can la kan kan