? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 13, 2009

Semoga bahagia ke anak cucu

terasa kecik plak bila duduk sebelah bapak dua orang anak neh
..ni jelah yang tinggal, yang lain dah blah kot..

Taklah seronok sampai gila babas sangat kan tapi at least jumpa kawan2 lama cam excited giler... paling bes bila dapat tahu si Enal dah bertunang semalam, tunang gak ko ye Enal.. haritu tengok muka ko sememeh sedey bila bagitahu cite sedey.. dah dah! jangan sedey.. tinggal selangkah lagik tau! ko pun dah tua..memang patut kawen pun, ada gak orang nak jaga ko so ko kene jaga dia bebaik..ada paham ka?

Ok..balik pada cerita saya.. harini saya pegi dua kenduri kawen, Aswad dan G-Ra, gambar dorang takde sebab saya dan gang datang awal.. kami hanya amek gambar dengan mak G-Ra jek..hak hak hak..jadikla kan.. kang lelama kat tempat dorang, si anep carik carik plak kelibat kami.. Next kenduri..dah bagitahu tadi, kenduri kawen si Anep dan Sha.. cantek betul Sha harini.. saya tengok prangai Anep tak berubah, masih kelakar..takpela Anep..jadiklah diri sendiri.. kiranya bertahan lama gak korang ek.. agaknya hampir 7 tahun la kan? hehehe saya agak jelaaa.. kat tempat kenduri Anep, saya jumpa kawan2..mak aiii lainnye korang.. hahahaha nyaris tak kenal..

Tetiba muncul plak bonzer lama saya..the Big Show! apahal la pakcik botak ni buat kat sini..alahai..si Anep kawan dia gak rupanya.. hmm.. Big Show kawan tunang saya gak.. dia sebuk melilau carik kelibat tunang saya..hmm..takyah tanya saya terus jawab.."tunang aku tak de la..buat pe ko carik" dan cam beselaaa dorang sume bebel nape sumbong sangat tak kenalkan tunang.. ok ok.. saya dah ajak tapi dia taknak..takkan saya nak paksa, macam saya gak..dia penah ajak pegi umah kawan dia kawen tapi saya taknak, takde plak dia paksa saya.. hmm.. so macam tu la cite nye..

alaaa.. kang korang segan nak tegur saya plak kan kan kan.. hmm.. nanti saya kawen korang tengokla muka dia puas-puas.. nak amik gambar ke, minta otograph ke, nak suh dia nyanyi ke.. buatlaa.. takde hal..

Dah dah..saya letak gambar Anep buat santapan korang..hmm macam salah jek ayat saya ni, kepada kawan-kawan UMS saya..terima kasihla baca blog saya ni tanpa tinggalkan komen, sekurang-kurangnya korang baca gak ngomelaan aku.. aku baru tahu korang baca blog aku neh..sebab korang cakap tadi "dah lama ko tak update blog ko ek Hana", "Hana, ko dah jadik pemalas ke update blog", "Wei apasal cite kawen jek, mana cite lain", " Anak buah ko kiut" ooo silent reader la ni yek,

0 comments: