? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 5, 2009

cerita saya hari ni..bab 2

Emak saya saket.. saya risau.. semalam abah kol, bagitahu emak saket.. mebi jantung dia kot, sebab dia cakap dia sesak nafas,
balik umah saya terus jenguk mak kat bilik, badan panas tapi bila check temperature cuma 36.5`C je.. mak cirit birit, muntah pastu saket dada, pastu senak perot.. risau betul saya,
pagi tadi buatkan mak bubur nasik, sebab mak cakap dari semalam dia makan pastu muntah-muntah, maknanya mak lapa sebab perot mak kosong takde makanan..perot mak bunyi bunyi masa saya jenguk dia kat bilik sebab tu saya terpikir nak masakkan bubur nasik. bila tengok mak makan tadi lega hati saya.. harap mak cepat sembuh,
Saya pegi Nilai tadi, beli barang yang tak cukup..alaaa sebenarnya alasan jek.. barang tu bole beli bila2 jek.. tapi ada sesuatu dah jadi so saya kene pegi.. xpela..nak buat macam mana..tapi sebenarnya berbaloi hahahahaahahaa gelak besar saya.
Dah macam-macam saya buat satu hari ni baru teringat yang saya tak makan sejak pagi tadi. amik bau bubur nasik jek rupanya..huhhuhu
dah laa ngantukk..gud nite

5 comments:

amm said...

kesiannyer makcik..semuga cepat sembuh yer...makin susut la bdn mak ko mek..kim slm syg aku pd makcik k..

Anonymous said...

ishh...ko ni patutlah aku tak jumap the whole wekk...ko BZiussssssss...

Kim salam sama ibunda ko oke...jaga lek lok

HaNa NyoTa uHArA said...

Insyallah, nanti aku smpkan salam aku pada mak aku..

amm said...

slm aku pd mak aku??hrmmm...

Anonymous said...

kesian la kat aku jugak..aku pon demam teruk..huk!!