? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 26, 2009

Translation is translation bebeh

Saya ada belajar bende baru harini..

Dan saya agak jakun nak guna mende tu... ia adalah http://translate.google.com/ sangat berguna sebagai dictionary untuk pelbagai bahasa dunia.. ada english, bahasa melayu, arabic, bahse jepun dan sebagainya..

Asal saya terjebak mende ni sebab encik SF yang main Tressure Hunt kol saya minta cari maksud ayat ni ayat tu .. kebetulan plak saya tgh dok sebuk melayan cerita "Tari Tirana" online so kebetulan dh buka internet ni..kene melayan lah dia gak, kalau dia menang ke hapa ke kan..saya gak yang bangga, masa tu mesti orang cakap "pechal tu genius la..sume bahasa dia tahu.." haa bangga tak? bangga tak?..dan kekadang kalau dia dapat hamper, dapatla saya merasa biskut-biskut dalam tin tu ke, sumi jelly ke kan, tak pun air coca-cola segelas (kaaaalaaaau dia bagi hahahaha ),

OK..back to the story, saya pun menggatalkan tangan la kan menaip bahasa melayu ke bahasa lain-lain dan resultnye macam ni......


Dalam English Language



Dalam Hindi Language




Turkish Language





Arabic language





hmmm... kalau ada orang yang kunun2nye nak berjiwang tulis surat dalam bahse omputeh, dia gunakan translation ni.. haiiihhhh cemana nak jawab??

6 comments:

Unknown said...

"salam sayang from my remote in ampang"

hahahaha...pandai gak remote ko berkata-kata ek?

HaNa NyoTa uHArA said...

hahahahaha tu la pasal.. cemanala aku nak buat karangan omputeh utk tunang aku nanti

Unknown said...

rupanya tunang ko ada skandal dengan remote ko...remote aircond ke remote astro

HaNa NyoTa uHArA said...

cis cis.. agak sedey sebab dia sukakan remote astro

3740Journal said...

hana buat lawak la.. terkekek aku baca..hehehehe

HaNa NyoTa uHArA said...

hahaahaaa baru aku tau sebenarnya aku adalah sangat kelakar.... bertuah ko duduk sebelah aku beb