? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 12, 2009

yolaaaa

Semalam ada beli DVD..kunun nak tengok la kat umah kan, tapi tadi buka hampeh betul rupa2nya saya terlupa yang saya tak reti guna DVD player..aarrggh!! stress stress, berlagak jek lebey beli sampai 2.. cite korea plak tuh, aduh!!
Saya ada terbaca sokkaba pagi tadi, rasa touching plak bila baca satu berita kat sokkaba Berita Harian "Tragedi Pengantin Baru" baru 3 jam jadi suami isteri tetiba si suami kembali ke rahmatullah, dugaan..memang dugaan, kepada si isteri tu saya tumpang simpati dan takde apa yang saya dapat bantu melainkan dengan sedekahkan Al-Fatihah.
Sebenarnya, lately ni saya asik pikir bukan2 jek, makin nak dekat kawen makin la otak ni sebuk nak memikir itu ini.. kalo sume yang indah2 tu takpe gak, ni sume yang burok2..pikir bukan2..uuhhhh!! Jadiknya..bila dengar berita macam ni.. lagikla saya risau, tapi siapala saya nak melawan kehendak Illahi, jadi saya perlu bersedia sepanjang masa tapi minta-mintaaaalaaaa dijauhkan dari sebarang perkara buruk..Amin.
Kad dah siap, tekejut gak bila dapat kol dari kedai kad tu, budget kad siap dalam awal bulan Januari..tup tup dapat ujung bulan November, maknanya tak sampai 2 minggu kad dah ready. so sekarang dah tak susah hati pasal kad kawen dah.. kad kami adalah sama ye kawan2.. kad kawen kami taklah sehebat mana tapi kami ikhlas..huhuhuuhuhu. Barang-barang kawen dah beli sikit2 so takdelah terasa sangat.. Paling bes.. ticket kapal terbang gi honeymoon dah beli awal-awal lagik.. ceh!!
Sekarang ni saya tengah pening cemana saya nak kerjakan barang hantaran saya.. haritu gi Nilai banyak gak design2 yang hebat-hebat.. nak suh orang buat ke atau nak buat sendirik ek..hmmm...pikir pikir..
Catering dah settle, pelamin, baju kawen, baju nikah, photogapher, cenderamata, bilik tido nye perhiasan..hmm.. apa lagik ek saya tak buat? arghh!!! barulah saya tahu bukan senang nak buat kenduri kawen ni.. tapikan..seronok tauu! sebab kita buat sendiri, kita buat semua ikut konsep kita.. heeeeee mak abah saya tak kacau langsung, mereka tak da push saya suh buat macam ni suh buat macam tu, konsep apa yang saya nak buat semuanya terpulang pada saya. Sebabnya mereka cakap, bukannya mereka yang nak kawen tapi saya..mereka bagi kebebasan 100%... mereka just bagi nasihat jek, pastu terpulang pada saya nak buat ke tak.. adik-adik, makcik pakcik pun bagi moral support.
Hm...nanti sambung cerita..nak pegi men bowling dengan tunang jap.. kami ada pertandingan sendirik.. satu lawan satu.. Encik Tunang, sila bersedia ekk.

1 comments:

Anonymous said...

contohilah aku..
buat rileks sudey...
nnt sampai time, mampos aku tak cukup nyawa nk benapas..
;p