? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 30, 2009

MESRA PELANGGAN


Saya tak sehat plus ada tersentap siket semalam.. tapi tu semua tak penting, yang penting adalah MESRA PELANGGAN...YYYAAA!! apa tu mesra pelanggan??

Sila rujuk motto syarikat masing2..

senang jek cite..saya tak puas hati dengan klinik kesihatan kat ULU LANGAT tu.. apa keheeee nyee yob!! tapi..kat sorang tu je laa.. kat makcik muka cam mama busan pastu belagak cam doktor padahal bukan doktor pun..

Punyalah indah bahasa2 nye.. sure bahse malayu masa SPM dapat 9 tak pun tak sempat amik SPM..

OK..sesapa yang tinggal kat area ULU LANGAT..sila tgk muka makcik kaunter 4..yee kaunter 4 tempat, check darah, check urine test dan check check.. so hati2 dengan telinga anda kalau terdengar bahse yang kurang menyenangkan.. dia takdela mencarut cakap BABI ke, !@#$ ke, apa ke kan.. tapi ayat nye takde "pls".."tolong"..pastu tengking2, pastu tinggi sore..pastu muka bossy..bukan kat saya jek tapi kat sume orang yang dia panggil..

hmm..mebi malam tadi dia takdapat layanan yang mesra dari somi kot.. takpun, duit gaji dia kene gantung..takpun..baru pas kene marah dengan bos..takpun..dia tengah tahan nak melepas..

taula dah pukul bape kan..tapi sebab ko meme dah minta keje tu..kene ngadap orang ramai so belajar2 senyum ek..kalo tak larat senyum sila guna bahse yang elok2 siket.. pasal ko sorang habeh rusak imej klinik kesihatan.. nasib baikla angin aku baik harini.. aku takde cakap blakang nye..kalo aku tak puas hati..konpom2 kene tembak balik..


p/s: tadi aku nampak ada satu awek seksi nampak muntot kat dalam klinik kesihatan, wooww!! rezeki2!! tapi dia ada baby..kira seksi mummy la..

10 comments:

Unknown said...

ko ni...akhirkan post dengan P/s yang menarik, terus lupa isi utama..apsal tak amek gamba...leh kasi aku..hahahah

HaNa NyoTa uHArA said...

aku tak brani.. tunang ada sebelah.. ishh!! bes woo sume pandang amoi tu.. sebab nampak lurah bontot ketara sangat

Unknown said...

ala...ko pmpn..leh je tengok. patut tunang ko la takleh tengok...atau dia curi2 tengok?

HaNa NyoTa uHArA said...

ntah, aku yang nampak dulu..pastu aku tunjuk kat dia.. dia geleng kepala jek. pastu pandang tempat lain..huhuhuhuh
p/s: mak dia baca blog aku beb.. huhuuhuh

Unknown said...

hah...yeke? alamak..no comment..

:P

Unknown said...

ada macam ni tak?

http://media1.break.com/dnet/media/2009/12/71%20Hangin%20at%20Walmart.jpg

HaNa NyoTa uHArA said...

alaaa ni tak seksi laaa, yang ku bye tu dia pakai suar jeans short.. sampai nampak paha..pastu nampak lurah buntot kow kow punye.. dia tak pakai sepender

Unknown said...

mana ko tau dia tak pakai spender...dia pakai 1/2 nyer kot? panjang plak perbincangan pasal pungkok orang nii..

HaNa NyoTa uHArA said...

aku taulaaa..sebab dah ketara nampak belahan muntot orang tu... nyaris2 tak nampak tempat berak..uihh!! dah dah la ek.. segan plak aku

Unknown said...

hah...tau takpe...