? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, January 1, 2010

Azam Tahun Baru ai??

wallaweee...sume blog saya baca..sume nak bagitahu azam mereka dan keluarga merekaa (aikk! cam kenal je ayat tu!!) Saya terpikir jap..apa azam tahun baru saya ek..? aaaiihhh susa nye nak pk... kalo cenggini ok tak??

pertama : nak jadik seorang yang matang dari segi pakaian, pemikiran, akhlak, kelakuan dan sebagainya

kedua : bulan 3 dah nak jadi isteri orang..so adalah WAJIB saya untuk menjadi isteri yang baik dan menjaga imej suami, keluarga sendiri dan juga keluarga mertua..( ceewwwaahhh)

ketiga : Meningkat kan taraf hidup sendiri dan keluarga..

keempat : tidak BERLAGAK seperti yang telah ditegur oleh seseorang.. ( yeyy!! saya ngaku saya berlagak..tapi pada orang yang berlagak sahaja saya akan berlagak)

kelima : mengurangkan kadar kedegilan supaya tidak mencapai tahap maksimum.. kalo dulu dah kurang 10% so tahun ni sila kurangkan lagik 20%.. bole ke ekk

keenam : beriman, beramal dan keimanan menjana perubahan.. ( aikk?? adekah?)

ketujuh : memperbaiki mutu kerja dan tahap keseriusan, sila kurangkan stress ye hana..

kelapan: adalah wajib senyum.. "senyum seindah suria..yang membawa cahaya..senyum la dari hati..duniamu berserii.."

kesembilan : kurangkan bershopping, kalau suami belikan TAKPE!! tapi kalau duit sendiri..sila berjimat

kesepuluh : Sayangi la diri anda..

Saya dah mengarut...apapun cik Hana..semuge berjaye la ekk!!

0 comments: