? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, December 29, 2009

Bubbye 2009..

Dah nak penghujung 2009 dah... adakah anda telah mencapai azam yang dibuat pada awal tahun 2009?? cceewwaahh!
Pagi-pagi saya selalu dengar kat HOTFM pasal kenangan manis tahun 2009..saya pun tingin gakla kan nak share dengan korang apa yang manis untuk saya sepanjang tahun 2009 ni..

1. of course la saya happy bila dah jadik tunangan orang..macam mimpi plak..masa memula jadik tunangan orang rasa macam nak sepak sepak je muka ni..aishhh! mimpi ke??


2. Saya dah pindah semula ke Ampang atas permintaan Abah yang nak saya duduk dengan dia untuk beberapa ketika..Yelakan..lepas kawen mana ada masa nak duduk dengan dorang dah


3. Saya berjaya melonggarkan pakaian saya... hmm...dulu bole tahan hebat gak la..tapi sekarang kene berubah... dah besar kan..so pakaian pun kene amik berat gak.

4. Secara peribadi saya lebih kuat dari dulu.. kuat semangat ekk

5. Mengurangkan hutang piutang...kalau takde galakan dan bantuan dari seseorang, saya rasa..saya gagal..

6. Dapat pegi Phuket dengan kekawan.. 1st time saya pegi jejauh dengan kawan sekerja..enjoy sangat!! dorang sporting habis

7. Baru sekarang saya dapat rasa macamana orang sayangkan kita..yang lepas tu saya taknak pk dah..saya buang jejauh....Tenkiu wak SF.. sob sob sob (terharu tauu)


8. Dapat anak buah yang saaanggaattt kiut!! saya dah jadik MAKLONG!!


3 comments:

A D I A said...

alo lo lo tomeii nya anak buahhh.. gerammnya tgk!

berjaya melonggar kan baju? sebab ko dah kurus ke apa?

3740Journal said...

ala geramnyer tengok anak buah tu. rase nak geget...

next year turn hana pulak la. ganti kite.. akeke

HaNa NyoTa uHArA said...

edya: huhuhuh tengok maklong dia laaa huhuhhuhu.... bukanlaa pasal kurus tapi baju dedulu sangat ketat dan singkat

azza: OMG!! jgn geget!! kesian anak buah kita..
(next year tunggu la mengidam mengidam aku..huhuhuh)