? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, December 26, 2009

StockTake

ARGGHHHHHHHHHHHHHH!! apasal la aku?? y? Y?? y me?? asal stocktake jek aku stress, asal stress jek aku stocktake..
bende yang paling aku malaih nak buat ialah stocktake.. banyaaaaaaaakkkkkkkk gile smp nak pengsan aku, cik ali dan cik hamdan dua ketul tu guna barang aku takde hal tapi yang tak menahannye..dorang kekadang lupa mana dorang letak pastu aku la yang kronik mana nak carik.. hmm..kalau ada kurang, korang pandai2 la jawab dengan finance ek...
aku bawa balik keje opis ni..tapi sampai la ni aku tak sentuh..malaihh nyee!
Ada sesapa volunteer nak buatkan tak?? angkat tangan plzzzzzzzzzz!!!!!!!!! uuhhhhh!

2 comments:

Anonymous said...

tak payah nk angkat tangan aku mmg tak kesah ja nk membantu..tau ko stress.org darah manis ni tak elok stress-stress!!

;p

HaNa NyoTa uHArA said...

huhuuhu tenkiu bebeh.. ko pun darah manis.. nanti tahun 2011 kita sambut ulangtahun perkahwinan kita sesama ek.. kata tarikh kawen beh kurang..huk huk huk