? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 13, 2009

Saya nak makan Sate!!


Ada sesapa bole bawa saya makan satay? saya dah teringin sangat sampai terpaksa sms tunang saya pujuk dia temankan saya makan sate... Dah dekat seminggu lebey tau teringin nak makan sate..

saya nak satay yang ada hangus-hangus siket, pastu bila geget sate tu dia cam rangup pastu ada kuah kacang sama bawang dan timun..OMG!!!! gila sedap!!

air plak nak minum air teh o ais limau..pehh!! pastu minta kat orang kedai tu nak nasik impit..lagikkkllaaaa lelehhh!!

Sate yang sangat lazat adalah yang ada lembik lembik siket tapi hangus-hangus..

aduhh! perot dah bunyi2 ni..stresss stresss!!!

Kalau orang ngidam.. Jum laaaa!!!!


0 comments: