? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, December 9, 2009

apa nak cite ni ekkkk

Dah ujung tahun ni sendirik mau ingatla kan keje menimbun.. haaa sapa kata ujung tahun takde keje? lagik melambak adala..dengan stocktake nye la.. dengan sales target la.. KPI laa itu la ini laa...
Saya? standard la, masa bila nye saya free? bila free time pun dah malam..ha laa masa tido laa apa lagik,
Skrg ni saya menari balik, kunun nak jadik kolegrafer jek..tapi last last saya menari gak, mengada sebenranya..heheeheeh ok pe?? bole sehatkan badan..biala bepeluh.. segar siket badan,
Ingatkan ujung tahun ni takde kelas mengaja, rupa2 nya ada gak.. hmmm mengajala saya.. kesian budak budak tu duk susah hati akaun kunun2 nye susah.. tak susa dik oi... kene paham konsep jek, nak kata cari duit lebeh..hmm..rasanya tak gak sebab tempat tu cuma bayar RM38 sejam.. ok ok.. at least sapa nak bagi duit dlm masa 2 sejam kan kan, satu sesi saya ngajar 2 jam seminggu..lepas laa duit minyak pegi balik IRIS 3 kali isi.. hahahahahaha kata savvy.. mustila murah.
Encik tunang ni lately ni asik komplen dia dah besa.. saya nak jawab apa? bila saya cakap ok..dia bebel..ntahlaa.. apa nak buat dengan pakcik tu ek? kang suh lompat katak 700 kali baru tau!!
Hari penting dah nak dekat, alaaaaa lagik 2 bulan lebey jek..tapi seriuss cuak beb, asal teringat jek konpom saya rasa nak ziarah tandas.. komitmen wooo.. kalau skrg ni tido bole sepah-sepah pasni kene tido sopan2 siket.. eh! kalo kwen dengan kita, kenela si pasangan terima pasangan masing2 seadanya kan?
kalo macam tu, masa tido nanti...bole la saya sepak bakal somi saya. paling teruk pun saya ter smackdown..macam the rock tu, ish ish ishhhh
adalah 80% dah settle..ujung tahun baru nak g pejabat kadi isi borang kawen, sabar jelaaaa,,,
Okla mata dah kelip2 maknanya nak tido..tatata gug nite

2 comments:

Anonymous said...

ish...dekat dah ekkk...aku kalo tak dapat kad ko aku geget ko hana...hihihi

HaNa NyoTa uHArA said...

geget laa geget laaaa