? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, December 20, 2009

Blockbuster Annual Dinner

Saya, Kak Senah (votee!!) Syida, Anis dan Maz
(gambar adalah dari KakZue)

Tenkiu very much pada mereka-mereka yang sporting habis pakai kostum ikut tema, ada yang jadik fiona, snow white, firaun dan paling kelakar yg jadik king kong pun ada..uihhh tak panas ke bang? hehehehe mana yang terkurang tu minta maaf la yek.. yela kan...kami tak pakai event management, semua sendirian berhad..


Malam tu..saya buat performance stage.. dancers adalah sangat sporting habis..tenkiu atas pertolongan korang, semua enjoy.. tenkiu YenLing, Shirley, Aza, Maz (walopun baru baik demam tapi ko gagah gak..weii udah slim ko ekk) and Wahida.. kalo korang tak tolong..musti abang B bebel kat akak..deknonnn!! ada insiden siket..sebenarnya malam tu masa menari saya tersepak speaker..saket wooo huhuu tapi gagahkan la gak..ni sebab gara2 tersyok tengok Ronald menari..dia sporting habis..


Aza dapat tempat ke-2 dalam IRIS Idol..hmm..suara dia sedap..lemak merdu disukai ramai, tak heran la kalau malam tu dia dapat bunga banyak..lagu pun kene dengan suara dia.. akak ni deknon sampai saket tekak menjerit.. sebab kene vote pakai suara audience paling kuat. Shelly pun ok.. dia cute malam tu..pakai gaun putih..akak vote gak, kalau ku tahu bole jerit kat depan..dah lama gak akak jerit utk sume orang.. Linda nye sore sedap..pandai dia buat lenggok dangdut.. Helmi pun..macho plak haritu.. sore yang tak menahan adalah sore Malik..WOW!! sore rock rupanya dia..bole pegi jauh la beb.. ada rupa ada sore.. kalau jadik artis jangan lupa aku weh! hahahahahaaaa..Fatah ramai penyokong..beh kurang Mawi la hahahahahaha


Ni ha gambar yang saya curik dari KakZu nye file..KakZu!! pinjam gambar ek.. Baju saya adalah ditaja ye kawan2..tanduk adalah sangat berat sebab tu lepas jadik usherer saya cepat2 tukau baju nari dan pastu tak tukau2 dah..
Saya dapat lucky draw yang ke-57, hadiahnye blender dan telephone codeless...hahahaha ok ape, saya tak kesa pun.. kiranya kunun2 hadiah kawen saya laa..hahahahaha tapi kalo ikutkan hati, saya nak ekon..nak letak ekon tu kat bilik tunang saya, sejuk baru bess!! bilik saya? takyah dah..kang jadik server room kang sebab ada 2 ekon..


Semalam tunang saya tanya pasal kostum usherer saya dan kostum menari saya.. hmm.. saya tahu apa dia fikir.. as tunang orang, saya akan jaga sebaik mungkin.. dun weri ye encik.


Akhir kata majula IRIS utk semua.. doa doa la semoga kita akan dapat bonus 8 bulan dan kenaikan gaji 20%. sekian..hehehehee


Maz, Yasser, tak tahu sapa org jahat ni, saya dan Wahida
(Gmabar adalah dari KakZue)

6 comments:

Anonymous said...

apasal aku nmpk rendah dari anis padahal hakikatnya aku lagi tinggi dari dia? isk..tak puas hati!tak puas hati!

Anonymous said...

hahahh..ieja selalutak sedar dirik....oit Hana mana gambar aku yang tak lawo tu????

HaNa NyoTa uHArA said...

sebab masa tu kan ko suke bengkok2 kan badan..kunun2 seksi..ceh ceh

HaNa NyoTa uHArA said...

sebab masa tu kan ko suke bengkok2 kan badan..kunun2 seksi..ceh ceh

Chico said...

weyh,dengan segala hormat hantar gambar2 dr fail K zu kat emai laku boles?

Anonymous said...

hurm.. mungkin jugak lah kot akibat posing sexy.. kan?? ;p