? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, November 22, 2009

Saya yang terasa..

sedey sebenarnya dan sebenarnya dah tak patut sedey pun..tapi sebab setan setan banyak kat keliling dan asik membisik dan menghasut so sikit sebanyak saya terpengaruh.. apala dugaan orang bertunang ni.. harap masih kuat semangat..lagik 3 bulan Hana oiii!!! Kata mak..nanti bila dah lafaz akad nikah, setan setan ni mati sebab misi gagal..hahahaahha padan muka ko setan!! ishhh istifar Hana..
Saya cepat sangat terasa..dan perasan terasa.. dan syok sendiri terasa.. memang ada hak terasa pun tapi sikit sikit sudah la cik Hana..ni berlarutan sampai berbulan bulan bertahun tahun..apa ke hal nye yob!!
Saya lately ni suka betul pendam pendam.. pastu bila pendam pendam asal ada bende kecik jek dah bengang..itu yang paling encik tunang tak gemar, ntahlaa..setan ni asik nak duga saya jek.. nyah ko!! nyah!!
Mebi sebab melampau lampau emosi skrng ni..tak stabil sampai kalah orang mengandung.. si Azza dan Ping Ping pun bole control marah inikan saya yang tak mengandung. kalo mengandung cemana la plak nanti..ish! apa kata kita transfer perot ngandung bagi kat bakal suami saya..biakan dia ngandung sebab dia pandai control emosi.. imagine si bakal suami bawa perot dan mengidam makan mangga!! pecah rekod! sebab mamat tu tak suka masam2.. nak anak 11 kan..Insyallah.
Saya mengaku salah saya sebab ikut sangat perasaan..maafkan saya. masih tengiang ngiang sebenarnya..sebab tu emo semacam.. tapi lepas awak tegur tadi, saya terpikir..lama saya termenung sambil ratah sambal udang harimau yang mak masak..
Harini saya kene belaja memaafkan, melupakan, menerima seadanya, dan belajar kawal perasaan.. semoga berjaya! chaiyok Hana!!! Lupakan kisah lama.. mari buka buku baru!
marila mari!!


!@#$%&*() !@#$%^&*() fuhhh!! legaaa

1 comments:

A D I A said...
This comment has been removed by the author.