? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 19, 2009

Stress!!

Untuk beberapa hari ni keje kat office takla seberapa menimbun tapi kerja tu adalah.. so saya amik kesempatan waktu pagi dan lunch hour untuk bukak website yang ada kaitan dengan kawen kawen ni..

Sebenarnya saya nak melakukan ke'survey'an dan perbandingan harga dan kualiti supaya duit yang saya laburkan untuk semua tu akan rasa berbaloi sangat2, sapa yang taknak kan macam tu.. kalau harga mahal tapi puas hati saya rasa tak salah kalau membayar nya tapi kalau harga mahal dan quality tu out..saya akan jadi seorang yang sangat berkira.

Untuk first step..sebab masih awal lagik..beh kurang dalam 10 bulan lagik, saya dah mula men'list'kan apa yang patut saya buat , apa yang patut saya sediakan nanti, dan saya dah mula rajin membecokkan diri untuk bertanya orang itu ini...bak kata pepatah 'malu bertanya sesat jalan' amekk!! dah jadik Karam Sigh Walia no.2,

Satu yang saya tak gemar ialah bila saya bertanya orang akan jawab lain..saya betul-betul tak suka! yeee... saya tahu masih awal lagik, tapi saya kene mula dari sekarang untuk survey semua tu supaya takde benda yang saya tertinggal nanti, itu yang pertama,

yang kedua saya nak list kan bulan apa yang patut saya beli barang, amik borang, book mak andam ke, beli ini beli itu..

yang ketiga..manalah tahu kan ada rezeki, kot kotla ada jualan murah ke dapatlah jimat2 (itu kalau saya nak beli laa..) dan setahu saya kalau nak book mak andam, dorang nak kita book awal supaya tak bercanggah dengan tarikh kawen orang lain... dan selalunye kalau book masa tu maybe kita akan dapat harga masa tu sebab jangkaannya mereka akan naikkan harga setiap tahun, and kos mereka maybe akan naik sikit untuk tahun seterusnye..hah!! kan dah jimat kat situ.

AGAIN!! saya cuma tanya dan tolong jawab tanpa banyak songeh! kalau taknak jawab cakap ajelaa!! ini cakap awal lagi la, suruh buat satu-satu la, suruh buat kaler ni la... itu semua saya tahu.. saya cuma nak PLAN!! bukan nak buat terus.. saya mengaku saya takde pengalaman sebab tu saya tanya dan minta rujukan mereka, lainla kalau saya kawen dah 5-6 kali.. saya tak payah tanya!

Itu jek kot. Saya rasa mood saya tak stabil, sorry pada sesiapa yang terasa. saya betul betul perlukan pertolongan korang.. tq

8 comments:

3740Journal said...

bestnyer buat preparation nak kawen..huhu

penat mmg penat.. tp best tawww

amm said...

weit,aku trsa ni!!hampagas ko mek...iyerla lain kali aku xmo jwb!!wek!!majuk niiiiii....

HaNa NyoTa uHArA said...

hahaahaha...bukan ko jek yang terasa.. pechal pun sama gak.. ko terasa sebab ko diantara orang yang aku tanya gak..kah kah kah kah.. meh meh sinik aku cium ko..

HaNa NyoTa uHArA said...

hahaahaha...bukan ko jek yang terasa.. pechal pun sama gak.. ko terasa sebab ko diantara orang yang aku tanya gak..kah kah kah kah.. meh meh sinik aku cium ko..

chienta said...

aku tak pengalaman hana.. nak bg suggestion pun tak taw.. caiyuk2!!

amm said...

mksudnyer ko xjg ati kmi yg comei ini...urmm makanyer ko kne bnja kami mkn!!bab mkn sure pechal stuju!!kn kn kn...ahaks...

HaNa NyoTa uHArA said...

ok..dia meme tersangalah nak blanja ko.. makanya..ko konpomkan betul2 bila ko nak ek.. b4 that, meh sinik aku cium..muuahjh!!

amm said...

tq sbb bg flying kiss yg xbrapa nk hangat tuh!!bab dte??postponed lg..dasyat la aku kn bz cm org sdg brcinta!!miahahaaaa...