? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, May 4, 2009

dia ke??

Saya dapat email dari sahabat saya tapi bukanla email dari dia sendiri, dia main foward2 jek, gambar artis artis..tengah syok saya melayan gambar tu tetiba saya terpandang satu gambar mamat ni..ehh!! macam ku kenal.. saya tengok mata, tengok hidung nye..tengok gigi nye.. sume betul, cuma badan tu dah boroi siket.. dia bergambar dengan bekas isteri seorang artis yang kampungnya dekat pantai timur, yang mamat ni orang kuala pilah, negeri sembilan..
Mamat ni penah rapat dengan saya sewaktu ketika dulu.. kami lost contact atas sebab2 yang saya sendiri cipta, saya tukar no hp, saya tak inform kat mana saya waktu tu yang memang kebetulan saya sambung belajar jauh nun di Sabah, tapi kalau terserempak sudah tentula saya akan bertegur sapa, takla kejam mana pun saya ni. dah lepas pun cite lama kan.. hehehee sekarang masing2 ada life baru..
Yang saya tahu dari cousin dia, dia nih dah kahwin dengan cikgu, rasa macam dah ada anak 2 orang.. tak tahula ikut muka siapa anak dia.. saya penah dapat email dari dia 2 tahun lepas tapi saya tak reply..pun atas sebab2 yang saya cipta. Saya doakan kebahagiaan dia dan harap2 dia berubah dengan jayanya.. kalau ingat balik cite lama kelakar kan..kadang2 saya gelak sorang2..apalaa sengal sangat saya masa tu..
Sebut pasal cerita lama.. percaya tak, saya masih lagik berhubung dengan orang yang pernah rapat dengan saya dulu..maksud saya bukanla bergayut talipon, dating ke, apa ke kan.. cuma kalau ada reunion saya akan pergi dan kalau terjumpa kami bertegur sapa, kebanyakan dari mereka sudah pun berkahwin siap dah ada anak 2 -3 orang lagik, anak-anak dorang siap manja2 lagik dengan saya, tapi yela kan, monyet monyet masa sekolah dulu mana nak ingat dunia.. bagi saya zaman dulu cuma nak meriahkan hidup jek, saya tak pernah lafazkan apa2 pun..cuma sendirik mau ingatlaa hahahahaaa..
Yang sekarang ni adalah yang sebenarnya.. realiti yang perlu saya tempuhi.. bukan untuk suka2 tapi kene ada keikhlasan sepenuh jiwa dan raga..eceeewwahhh!! saya dah janji pada diri saya sendiri untuk berubah dan memang kene berubah ikut kematangan usia..yelaaa takkan nak terkinja kinja lagik..
Oklaa saya sebenarnya pun ada masalah nak tutup cerita sama dengan Edya..itujela ekk..tata

2 comments:

A D I A said...

tak pernah la plak kita rapat dgn org yang pernah kita rapat dulu eg ex.

over means over.

eh keluar topic ke commentku ini? btw buat closing for an entry mmg susah.

HaNa NyoTa uHArA said...

aku taknahla rapat..tapi masih berhubung cuma macam aku crite dlm blog, kalo jumpa tegur sapa..lagikpun benda dah lepas, ada gak benda baik dorang buat kat kita dedulu..hehehehe