? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 13, 2009

Facebook!!

Lawak kan saya ni.. orang lain dah ada facebook saya baru terkial kial nak buat.. terima kasih pada kawan-kawan especially sepupu saya yg mereng sebab tak jemu-jemu mengutuk saya sebab takde facebook.
banyak jugak kuiz-muiz yang saya bole join dalam FB ni, antaranya warna apa kegemaran saya, apakah kerektor saya la ..itu la ini laa.. ok.. saya mengaku yang saya sangat puas hati. Yang lebih syoknye.. saya dapat jumpa kawan2 lama saya sejak zaman tadika seri desa sampaila ke Universiti Malaysia Sabah. sebenarnya saya sangat rindukan kawan-kawan sekolah rendah saya.. SRK(1) Kuala Ampang..saya dah mati kutu nak cari dorang semula tapi bila dah masuk FB, saya dapat jumpa mereka ni..walaupun tak semua, at least terubat gak rindu pada dorang.. kawan sekolah menengah saya banyak jumpa kat friendster heheehee
Kat FB gak saya dapat jumpa kawan tulis surat dan kawan chatting saya.. frankly, dia adalah orang pertama saya chatting masa mula2 saya buka internet. Saya jumpa dia kat 'amboi.net', rasanya tempat chatting tu dah takde kot huhuhuu..memula chatting, pastu tulis surat (melambak surat ko seh!!, aku boleh hantar kat muzium sebab dah jadik sejarah) pastu jumpa, pastu gado, pastu baik balik, pastu lost contact, pastu call, pastu baik balik..
apadaa banyak pastu pastu..!!
Satu yang megik mengenai kami, kami tak gado2 macam orang lain, kami tetap akan jadik kawan walopun ada slah paham dulu.. dulu berhubung, baru anak sorang..sekarang 2 orang..ntah bila nak jadik 5 orang pun tak tahu huhuhuhuhu..
Apapun.. FB ni amat berguna untuk semua orang, bagus untuk jumpa semula kawan2 ataupun kalo lagik tere..bole jumpa sedara mara yang dah lost contact, dan pastu kita bole buat rancangan jejak kasih kat FB huhuhuhuu..
Untuk SF, jangan risau bebeh... FB untuk carik kawan lama jek.. dan takkan jadik habit pun.. my priority is you.. another 10 months to go! yehh!! hehehehee touching tak?? mesti terharu gila babas mamat ni! keh keh kehh!! tapi betul laaa!! saya sayang awak sorang je la ngekk!!
dah dahh!! saya dah merapu..! nak g breakfast ni! (semalam pow SF cornflakes, sebab kat umah dah habis..tenkiu bebeh!)

3 comments:

A D I A said...

orang dah 10 tahun berFB awak baru nak berFB ke hehe? Selamat berFB. Kat IRIS takleh FB kan?

HaNa NyoTa uHArA said...

m...rasanya??

amm said...

hmpeh kutuk aku!!!geget pp br tau!!