? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, May 27, 2009

Selamat Pengantin Baru Mr.Polan

'gambar sekadar hiasan'

Ada sahabat saya tanya pada saya.. tak sedey ke si polan ni nak kawen. so what?? saya pun nak kawen apa?? buat apa nak sedey2.. benda dah 2 tahun dah... saya dah tak pk pasal dia pun, biakan jela dia kawen, bagus la dia kawen, takla dia pening2 nanti huhuhuhu..
Kalau dia baca blog ni saya nak amik kesempatan nak ucapkan 'Selamat Pengantin Baru' semoga berbahagia ke anak cucu. Jangan pandang belakang lagik ye pakcik.. sebab bila dah masuk satu stage ni.. inila yang pakcik kene hadapi.. jangan mengeluh tak tentu pasal ok.. pasangan pakcik adalah yang terbaik buat pakcik... sebab dia memang terbaik dan terbaik terima pakcik seadanya. perlula saling lengkap melengkapi..ceewwaahhh!!! dah bole jadik pakar kaunseling ni!!




'huwaaa!!!! saya angaauuu!!'


Cerita pasal saya plak...ntah apa sengal ntah saya tetiba saya macam dah angau...aduhhh!!! saya tak tahu kenapa...rasa bedebar debar yang sangat, makan senyum, tido senyum, mandi senyum, buat keje senyum.. berangan ke apa saya ni?? angau ni pun kes dia macam sangat kronik gak, penat saya siasat apahal saya ni.. nak g jumpa doktor takut ING tak cover plak kot kot doktor sahkan saya ada mental problem.. tapi betul laa saya angau sangat nihh!!
'pak, saya akan berusaha belajar buat kuih 'love' ni bagi awak rasa', chaiyokk!!'


AMMAA!!!! APPAAA!! TOLONGG!!!! rupanya semalam dapat dua sms touching..leleh gakla airmata (mak sensitip dek!!) ikhlas, bersahaja dan macho jek bunyinya.. YA!!!!! saya dah jatuh cinta rupanya... jatuh cinta lagik!!! yeyy!! saya jatuh cinta kat tunang saya.. thank you yang..!!!! awak buatkan harini penuh dengan kaler kaler..ada biru..merah..ijau...pen merah pen biru you marah i lap u..yeyy!!!(korang nak kutuk, kutuk rr..saya dah tak kesaa... !!)... Pak SF, jom dating!!


tgk!! saya bagi awak banyak love!!! adeii kronik!

9 comments:

Anonymous said...

dowh? aku ingat ko dah jatuh cinta dgn aku?sbb each time kita bertemu, aku pon jadi berdebar debar, lidah jadi kelu, mata seperti tamau kelip-kelip bagai kelip kelip yg menerangi suasana malam..
ngaaa.......aku bukan lesbian.
ieja- bukan nama sebenar
(gila akibat lapar tidak lunch)

HaNa NyoTa uHArA said...

yang ko hamek kopok kat cafe tu apa?? aku nenok ko borong banyak junkfood jek.. mak ko kan dah pesan suh kurus hahhahah diett arr!!

cikgu jue said...

angau ek? berhati-hati di alam pertunangan ni dik... darah manis la katakan.... anyway bila nak mkn nasi minyak?

cikgu jue said...
This comment has been removed by the author.
HaNa NyoTa uHArA said...

tu la.. darah manis.. dugaan bole tahan gak.. tapi sebenarnya kene amik positive, bile dah bertunang kene jaga tingkah laku, adab dan tata susila supaya kedua belah pihak tak tersinggung, lebih baik berikat supaya takde orang mengata, mak abah pun tak susah hati sebab dorang tahu dengan sapa kita keluar, neway.. nanti adik kabokan bila nak makan nasik minyak ek..

Anonymous said...

tapi nnt kenduri aku tamau buat nasik minyak lah! aku nk lauk kampung ada ulam.. pehtu dalam kad jemutan aku nk boh remarks *sila laparkan diri sebelum datang ke majlis kenduri saya*. hehehehhe...
ada ikan kering, ada sambal belacan.. ada air sirap boh bijik selasih pulak tu.whoah! mesti laku lauk aku..(ni nk bukak gerai @ nk ajak org datang kenduri kawen?) ;p

HaNa NyoTa uHArA said...

iyeee siap org bertambah tambah lauk ko wehh!!! jgn lupa bg kad kat aku. sonang aku nak datang umah ko.. (kalo jemput arr..)

Anonymous said...

ajak! tapi aku buat kt kedah la kot.mak ayak aku pindah kedah dah. sanggup kah ber-travel? ngaaa....

HaNa NyoTa uHArA said...

alehh kedah...tu umah kedua aku.. kuarga angkat aku kat kodiang..Insyallah sampaila aku kat sana..