? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, May 19, 2009

alergik!!

hari ni dengan rasa tak sedap hati nye saya MC, sebabnye.. badan saya naik merah merah dan mata saya especially kat area mata agak bengkak..dan saya sangat malu nak ke pejabat. kenapa tiba2 jadik macam tu? sebab waktu kelas semalam, rasanya kelas tu macam ada yang tak kena sampai saya mula bersin2, mata saya berair dan mula la badan saya gatal2.. langsung tak bole beri tumpuan. maybe dorang dah seminggu tak menyapu kot..huhuhhu..
Hari ni, saya terpaksa pergi 3 klinik panel dalam satu hari utk settlekan kulit saya yang sakit melampau..
1st doktor-dah bagi ubat, dan suggest saya pegi amik satu lagik suntikan sebab kat klinik dia takde, so kene pegi klinik yang dia bgth tu, jauh dr klinik tu beh kurang 1km gakla..
2nd klinik - dah la saya tunggu que lama giler tetiba kata dah tak buat, yang nurse dia bengong kata ada.. ada yang kene sekeh nurse ni kang
3rd klinik - barula ada.. lega gile, and suka tak suka saya kene amik suntikan tu seminggu sekali, sekali inject RM80 terbang..sapa nak jawab?? sebulan utk suntikan tu jek dah rm320, tu x termasuk enzima injection.. ubat2an, bapela saya terbang sebulan..

ada satu risalah saya baca untuk baiki sel kulit saya yang kos nye dalam RM7,000. Saya terpaksa kumpul duit utk buat treatment tu, treatment tu kene buat 10 kali dan tolak campur punye pasal..saya kene bayar dalam RM16,000 gak.
hm..saya dah mula stress..!! tapi saya tahu saya tak ada choice so saya kene juga buat.
saya tawakal je semoga saya dimurahkan rezeki.. Amin

Ini artikel berkaitan dengan alergik, kebanyakan orang tak bape amik pot pasal alergik ni, tapi percaya atau tak, benda ni bole bawa maut kalau tak dikawal:

http://www.biovco.com/alahan-02s.php

0 comments: