? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 2, 2009

Phuket 4..last day

HARI KEEMPAT
Hari terakhir saya di Phuket, last day..bangun tido pun rasa malas2 sebab dah nak balik, tapi bila teringatkan keluarga saya dan tunang saya..rasa tak sabar plak nak balik.. rindu nye kat dorang.. Hari terkahir takde aktiviti sangat cuma pergi gajah trekking yang costnye dalam RM56 utk setengah jam..nasib baiklaa setengah jam jek, kalau sejam gegel la kaki saya duduk atas gajah tu.. Nama Gajah yang saya naik tu, Chooy, gajah betina.. sebabkan kami nak berkomunikasti dengan gajah tu, kami pun cakapla kat Chooy 'Dek tik' maknanya good girl.. ntah betul ke tak saya pun tak tahu..kalau tukang bawa gajah tu tipu maka tipula saya ek.. Last day ni saya pergi ke kilang Gajus, shopping centre sebab nak beli souvenir utk tunang saya.. family saya sudah pun saya belikan souvenir, tinggal untuk tunang saya jek..saya tak tahu nak belikan dia apa..jadik saya belikan barang buatan sana.. (last last utk saya takde sebab saya lupa nak belikan untuk diri sendiri)
Masa pergi ke kilang Gajus ada satu kemalangan betul2 jadik kat depan mata saya.. kereta 4x4 dengan kereta Honda Accord, remuk dua2 kereta tu...syukurla takde kematian masa kemalangan tu..kalau tak terpaksa kami jadi saksi kejadian heheehehe..polis Thailand sangat cekap, tak sampai 5 minit dah pun sampai..tak tahula kalau dorang kebetulan ada kat situ.
Flight kami jam 7.30malam (waktu Malaysia 8.30malam) dan sampai Malaysia pukul 9.30malam... bila saya nampak kelibat kereta tunang saya..rasa macam nak lompat2 jek seronok..(kalo dulu aku buat dunno jek kat mamat ni..yelaaa kata dulu cuma kawan..) yeyy!! memang kat Malaysia dah saya..!! so..next trip saya adalah ke Bali.. nak pegi sana tak tahu bila.. nanti2 la ek..

mineral water sana..

Phuket Palace Hotel..kami sewa dua suite, setiap satu ada 2 bilik..beh kurang macam apartment, siap bole lari2 guling2 lagik dalam suite tu..kos RM120 semalam

peace!!!!


Paul..MD Phuket Palace..dia banyak bagi diskaun untuk kami..heheheeh


Gajah trekking..

Yasmin jadik hulubalang saya..dan saya..jadikla Raja!! hahahhhaa..


proud to be Malaysian..yeee haaa!!

Ni jek saya bawa balik?? berat muatan barang saya cuma 6kg

Kami dengan bagasi kami..nenok sapa punye bagasi paling besar??
Saya punye bagasi 6kg jek ok..paling rendah dikalangan dorang


video naik gajah..





2 comments:

§ãüfæ said...

wahh kool lahh holiday..cam nak pi jek nanti..x pi kat patpong ke?

HaNa NyoTa uHArA said...

apa tu patpong?? sila bagitahu..