? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 2, 2009

sonok dan tak sonok..

Saya pergi ke kenduri kawen di Johor semalam.. ada yang bes dan ada yang tak bes nye.. yang bes saya dapat teddy bear dari tunang saya..teddy bear saiz beh kurang budak 7 tahun..dan sedap di peluk. senang la next time kalau rindu kat tunang saya, bolelah saya peluk teddy bear tu, kalau saya geram dengan tunang saya, bole la saya cucuk mata, tarik tinge, geget perot teddy bear tu, mm..tunang saya dah cakap awal2 yang dia nak namakan teddy bear tu Mr.Boon...agaknya sempena perotnye yang buncit beh kurang macam perot tunang saya..heheheehehe..Boon Boon Boonnnnn..... BOONcit!!
Pastu saya shopping buah-buahan yang bagi saya sangatla murah.. habis saya borong..buah naga, mangga, pisang, nanas sarawak, nenas madu, jagung dan sayur sayuran..penuh satu kete.. ada gakla menyinggah kampung tunang saya.. semuanya peramah2, rasa macam nak pegi lagik..
yang tak besnye saya terasa hati dengan sorang makcik ni.. masa kenduri kawen tu, saya tak kenal makcik tu tapi bole agakla sapa dia, tunang saya..kenal makcik tu, tak tahula kalau saya terasa lebeh ke kan.. saya cukup tak suka bila saya bersalam dengan seseorang, dia salam tak salam je dan langsung tak pandang muka kita..citenye cam gini..tunang saya yang tegur dulu makcik tu, dia just salam betul2 pada kawan tunang saya, yang saya ni dia pandang pastu terus buat2 tak nampak..jeling2 sampai juling..sampai saya kena panggil makcik tu dan hulur tangan barulah dia nampak saya wujud...tu pun buat acuh tak acuh, salam pun kalau bole tapak tangan tu taknak bersentuh langsung..cukup dengan jari jemari jek, kalau dia ada masalah dengan orang lain, itu dia punya pasal la jangan libatkan saya.. dan sepatutnya sebagai orang tua dia lebih matang dalam semua hal ni. Saya taknak masuk campur dalam hal ni tapi pendapat saya, benda dah lepas tetap lepas..ni antara orang lain dengan orang lain dan sebenarnya takde kene mengene dengan dia, tu laa..yang dia plan sesuka hati nape? dah takde orang lain ke? atau memang dah takde lain??sepatutnya saya lagikla emo..tapi moral support dari tunang saya (dulu bf jek) saya tabahkan hati.. saya respect tunang saya..tenang jek dia..orang buat apa2 kat dia...dia diam jek..senyum jek.. (tu yang buat hati saya cair dengan tunang saya) saya tahu dia terasa gak sebab bukan saya jek makcik tu buat macam tu, dengan tunang saya lagikla dia buat beh kurang jek.saya ni sebab tempias2 jek.. sebagai orang muda kami kene hormat makcik tu sebab dia tua.. so kesimpulannye..ignore je la.. legaaaaaaaaaaaaa..dah terluah pun..
dah! dah! nak sambung carik wayar tepon saya.ntah mana ntah saya letak..tak dapat letak gambar Mr.BOON saya.. BOON..BOONN BOONcit!!

0 comments: