? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, May 16, 2009

tertidur punye pasal

saya terlanggar kereta orang pagi tadi kat Bukit Ampang (nasib baik tak banyak kereta) kedua dua kereta tu takde pape, cuma no plat kereta tu jek pecah.. oleh itu saya terpaksa la hulur-hulur sikit sebab nak suh orang tu buat no plat baru dan kot kot dia ada kecederaan masa memandu ke kan.. jenis kereta tu kereta kereta kancil tapi yang lama tu..kira kuat gak lah kereta kancil ekk
Serius, saya tertido.. tulaa nanes lagik! saya takleh nanes nanes..kalau nanes jek pastu mesti mengantuk..nanes sebab dengar cerita kat radio.. (biasalah, saya ni kan berjiwa lembut..ekekekeke)
kesimpulannya..jangan tidur masa memandu..sekian..

3 comments:

amm said...

bhaya tul r ko ni....lain kali ati2!!!!!

Anonymous said...

apakah perasaan tertidor pehtu terbangun pehtu sesedar terlanggar kereta org lain?
a, teruja?
b, riang-ria bersama ribena
c, tak pa aku kaya, bayar saja sudey.nah amek kau duit ni.pi main jejauh.
d, berharap si dia(tunang ko lah) ada disisi
e, kesemua di atas

HaNa NyoTa uHArA said...

jawapan:
rasa nak lompat2 gembira sebab 1st time anggar kete orang...amacam??
kesemua dia ata s kot.. huhuhuh