? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, May 7, 2009

Falling in Love with mata terjojol !!!

cantiknyeee!!!
Saya tak tahu kenapa buat pertama kalinya saya sangat jatuh cinta dengan kereta ni.. Selama ni saya bukanla amik kesah sangat dengan kereta2 ni.. asal boleh pakai, jimat minyak, boleh rempit dan saya gembira..itu dah ok bagi saya..buktinya saya pakai kereta buatan Malaysia yang bagi saya memenuhi ciri-ciri ekonomi yang saya katakan tadi. (baru service kereta yang service maintenance nye dalam RM1k keatas...pengsann!!!)
Tapi kali ni lain..asal nampak kereta tu jek saya macam excited giler babas.. saya akan pandang2..intai2.. dan mula la saya berangan..aduhhh!! cemana ni?? Saya dah tanya2 harga..harga boleh tahan gak laa..down payment berbelas ribu gak.. kalo kumpul RM1k sebulan, setahun baru dapat RM12k.. tapi mampu ke saya?? saya nak simpan duit untuk kawen lagik ni.. dah pas kawen, ada benda lain saya nak bayau..ishh!! masa bila la saya nak belinye..
Dahla kat opis ni ada dua ketul kereta yang saya suka tu..tiap2 hari saya pandang jek kereta tu.. nak peluk kereta, buang tebiat apa saya ni.. tadi saya tak tahan sangat..so saya lepas kan geram dengan amik gambar kereta tu gak!! harap2 laa tuan punya kereta tak tahu saya amik gambar kereta dia hehehhhhehe,

Ini website yang ada kene mengena dengan kereta ni... http://asia.vtec.net/Reviews/08Accord/index.html

mata terjojol.. panggilan manja heehhe..cuba tengok mata kereta ni..kan terjojol siket..kiutt!!


Honda Accord 24 i-Vtec..


punggung kereta ni seksi..ggrrrrr

p/s: lagik 3 bulan dapat kereta baru tapi bukan saya punye..untuk abah, adikberadik kereta di atas gak tapi kecik siket

3 comments:

Unknown said...

walaupun aku lebih suka Audi A4 2.0T Quattro...ni aku kasi ko gamba baaaikk punya...supaya ko mempunyai teman dikala sunyi..peh

http://fotogrill.com/wp-content/uploads/2008/02/honda-accord-coupe.jpg

HaNa NyoTa uHArA said...

cantik tapi dua pintu.. takpe, dah men'wallpaper'kan kat PC opis aku..thank you bebeh!!

chienta said...

aku pun terminat ngan kete nie hana.. tp minat ngan warna kete tue.. huhu.. cantik ^^