? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 11, 2010

@ Bukit Cerakah

Last Saturday saya ke Bukit Cerakah, sebab dah janji dengan kawan-kawan se'universiti yang kunun2 nak mengembalikan zaman memuda dulu.. memang banyakkk yang dah berubah kat Bukit Cerakah..last saya pegi masa umur 14 tahun, itu pun just jenguk-jenguk jek..

Sepatutnya aktiviti habis pukul 3pm tapi saya tak dapat habiskan atas sebab-sebab kesihatan yang suddenly datang menyerang..hehehehe nak buat cemana.. tak dapat masuk rumah 4 musim..padahal saya dah kat dalam rumah tu dah..tinggal nak jejak kaki masuk kat musim tu jek..dahla masa tu musim Salji..haihh...tak de rezeki.. saya nye tiket saya bagi kat sapa-sapa ntah saya pun tak tau..kira sedekah je la..dari saya buang.

Papepun, u ols.. i enjoy masa tu..



Saya adalah orang yang terakhir sampai kat tempat kumpul..sepatutnya pukul 8am, tapi sebab ada pakcik sorang ni nye pasal la!!!!..kata nak ikut, saya kol sekali..dua kali..tak angkat..pastu saya jalan,

Pergi ke kaunter tiket


Posing dulu..eheheheheee

Ni kawan baik kami..Enal dengan tunang dia..nak kawen bulan 6 ni, kami nyebuk kat belakang nak amik gambar gak tanpa dorang sedar..hehehhee


Muka busuk saya testing beskal..dah lama saya tak nek beskal..so ada rasa kekok siket masa memula naik tu.. (nak beskal! nak beskal! nak beskal!)


Masa ni turun bukit..tengah laju ni..siap men lumba-lumba lagik



Aktiviti flying fox..bes wooo

masa sekolah dulu saya selalu join program Rakan Muda Rekreasi.. siap masuk klinik abseiling lagik.. rock climbing pun saya join tapi kalo suh saya buat sekarang yang rock climbing tu..konpom saya kantoi..hhehhee sempottt!!

Wuuhuuuu!! I'm flying without wings!!!!


Tunggu kawan saya, Enal..


Terbaik!! At last Enal berjaya gak buat aksi fkying fox!! ngeh ngeh ngeh!!

Posing lagikkk!!!

Gambar ni kiut..saya sukee

Ni antara gambar-gambar terakhir saya dengan dorang..masa ni dah memang ketara muka saya dah len macam.


Muka dah start sememeh


Saya dah takleh angkat badan masa ni..saket sangat2 pastu gegel pastu berpeluh.. sebab taknak bagi nampak yang saya tengah tahan saket, kawan-kawan saya kunun2 cover buat aksi kalah judi masa amek gambar..ceh!!
Nasib baik la ada brother kat situ hantar saya ke carpark dengan kereta..kalo nak suh saya berjalan tolak beskal, peh!! dah almost 3km dari carpark. Konpom tenga jalan saya akan pitam.. masa ni pun saya dah rasa nak pitam..nasib laaaa ada si Jawa ni..Kaplai..tolong mensettlekan saya sampai la dia hantar saya ke rumah Maklong, nasib baikla sangat2 kan kan umah maklong dekat huhuhuhuh.. kereta saya, saya tinggalkan kejap kat Bukit Cerakah sampailah saya dah ok then minta cousin hanta saya ke Bukit Cerakah semula.
Saya tak tahu apa jadi dengan beskal saya sampailah saya dapat gambar yang dorang tengah tolak beskal saya..hehehehee..
tenkiu Rul.. Jasamu dikenang..

3 comments:

amm said...

hana, skrg msuk brpa RM ek??

HaNa NyoTa uHArA said...

masuk RM3, rumah 4 musim RM3, flying fox RM8, beskal RM3 sejam pertama kalo tak silap seterusnya RM1

mom at work said...

ni skytrex ke? kalau bukan boleh kasi full address tempat ni. thx