? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, January 18, 2010

Counting

Tengah bergolek-golek atas katil..tetiba cam terpiker.. "eh! tinggal bape hari lagik ek..?" tetiba cam gerun pun ada..cam bedebar-debar pun ada.. cam down pun ada.. Selama 27 tahun saya dah biasakan diri buat sukahati saya..tetiba ada orang jaga kita... orang luar dari keluarga yg akan jadik keluarga pastu kene belajar apa yang dia tak gemar, dia suka etc..
Pastu saya terpiker lagik.. "boleke aku ni..?" well kawen bukan sebab nak seronok jek.. tapi ini untuk tempoh selama-lama nya.. kalau bole..minta jodoh kekal hingga ke akhir hayat. Tanggungjawab besar ni.. nak bentuk keluarga.. kalau salah arca dari awal lagik..adumakk!! silapnya nanti jatuh pada anak kita..
Tinggalkan keluarga saya yang tercinta.. kalau dulu mak ada..senang siket, bole bangun semayang pastu tido balik, takyah pk nak masak..( kekadang kenela tunjuk skill) tapi nanti mesti saya yang kene bangun awal siapkan apa patut untuk suami dan anak-anak..
Mebi..mebi la ekk.. saya tak dapat buat apa yang saya suka.. saya tak tahu.. tgkla budi bicara suami saya nanti..
Selama ni saya dah biasa mengarah..sebab saya anak sulung..melindungi.. risau-risau.. tapi sekarang ni..ada orang akan arahkan saya.. haihhhh..
kekadang cam besnyeeee nak kawenn!! kekadang rasa besnyeee ada orang sayang kita.. haihhh.sapa tak suka kawen dgn orang kita sayang kan kan kan..ntah laa..
Hah! satu lagik.. kekadang saya terpk..patut tak saya berpura-pura.. sebab saya dah biasa buat lepas perangai.. saya tak tahu.. mmmm..dah ler! nak tido

p/s: masa saya tulis blog ni tinggal 52 hari jek lagik..haihhhhh

2 comments:

A D I A said...

pembetulan.. umuur ko dah nak 28 ye bukan 27 heheh.

btw of coz u gonna miss ur zaman bujang tapi berdua adalah lebih baik :)

HaNa NyoTa uHArA said...

alaamakk! kantoii!! belum lagik la 28..bulan 4 ni baru 28 hehehe