? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 17, 2010

tetiba cam sedey..

saya mengemas bilik pagi tadi.. tetiba rasa cam rajin.. kemas punye kemas tak sedar dah 3 plastik beg itam saya guna.. aihh..ni baru 1/4 ni..cemana nak angkut barang ke rumah lain ni??
hmm... tengah sebuk ngemas..abah masuk..borak borak tetiba saya terkeluar ayat.. "Along dah nak keluar rumah so kenela kemas apa patut".. tetiba tengok muka abah macam berubah.. hmm..abah sedey ke? hmm..abah marah ke?? lately ni abah cam sensitip..
Baby Akiff nangis pastu taknak dekat dengan dia pun.. Abah dah nangis..hmm kesian Abah.. tapi saya nak buat macam mana.. saya pun sedey gak..

4 comments:

Unknown said...

i know what u meant dear...i really do..

HaNa NyoTa uHArA said...

sob sob sob

3740Journal said...

sabo2. maybe baby nangis sebab nak mama dia peluk kot..

HaNa NyoTa uHArA said...

hehee ntah