? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, January 20, 2010

uwweeekkkk!!

Oh blog!! apa dah jadik dengan aku? badan aku dah jadik kurang daya tahan penyakit.. apa yang aku makan sampai saket ek?
masuk ni dah 4 hari saket.. jumpa doktor pun dah 2 kali.. doktor suh aku pegi hospital untuk tindakan selanjut nye sebab dia cakap badan aku dan kekurangan air.. mau tak!! aku pun dah tak larat gile dah ni... skrg ni kat hospital la ni, tengah tunggu giliran.. and doktor pesan jangan makan.. hmmm dah 3 hari ok aku tak makan.. harapkan air garam yang dia bekal kan tu jekk.. macam mana ni!! penat ada..mengantuk pun ada..
Aku ngadu aku saket bahagian ni... ( maaf! kat area mana tak dapat saya nak tunjukkan) doktor cakap.. usus saya dah penuh bakteria.. sebab tu saya saket..dan kalau saya makan pun dia akan keluarkan balik.. tak keluar atas...mende tu keluar ikut bawah..
Seingat saya, saya ada makan udang dari Sabah Ahad lepas, bapak mertua Angah bagi.. Udang Galah katanya..tapi yela kan.. saya main makan jek, tak tahu apakah nama nye..kalau dorang cakap udang galah..kita ye kan ajelaa. Hari Isnin lepas..saya pegi keje walaupun asik berulang ke tandas..saya takla pikir bukan-bukan sebabnya saya ingat biasa jekk. tapi hari Selasa saya dah start muntah and pening.. dan seterusnya hari ini..saya masih saket perot
Saya syak yang saya alahan..dan sebenarnya saya memang alah pada makanan seafood..tapi rasanya takla sampai sekronik ni.. kenapa dengan saya ek? risau plak.. harap-harap saya ok hari Jumaat sebab saya kene pegi Kedah..ada perkara yang nak kene settle kat sana..hmmm..

p/s: kejap "aku", kejap "saya"..malas nak tukar

0 comments: