? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, January 12, 2010

Macam nak terberanak!!


Gila senggugut kronik tak hengat hari Sabtu lepas, sampai nak pengsan dibuatnye.. baru saya tahu perasaan orang yang kene senggugut ni..

Pertama kali dalam sejarah selepas 27 tahun baru saya tahu maksud senggugut..selama ni takde pun senggugut..kalau macam nak dekat-dekat tu, setakat lenguh-lenguh pinggang cam mak minah tu ada la...

Yang saya kene ni siap menggigil, siap rasa pening-pening kepala.. perot rasa kene cucuk cucuk..pastu rasa kembang-kembang perut, rasa kene geget perut..

Masa saya tengah tahan saket tu tetiba saya teringat dulu-dulu mak penah cakap kalau nak tahu cemana rasa saket nak terberanak, masa senggugut kronik la.. haa!! amek!! saya dah kene senggugut kronik so maknanya saya dah tahu rasa nak terberanak la kot huhuhhhuhuu....

Dahler masa kene tu, saya tengah bersukaria dengan kekawan kat Bukit Cerakah, pastu kawan-kawan saya adalah lelaki (cume 2 org jek pompuan, tu pun gf kwn dan anak sedara kwn) aihhhh!! sepatutnya ada 3 orang lagik kawan pompuan tapi depa last minit tak dapat datang so mau tak mau kawan-kawan lelaki saya kene lah layan saya ekeekekeee!!

anggap jek korang tengah buat praktikal sebab tak lama lagik korang akan jadik ketua keluarga, waktu tu nanti korang ada anak pompuan dan terpaksa belikan mende kejadah tu..takyah susah-susah anak pompuan, isteri-isteri korang yang tetiba rasa kesakitan luar biasa macam aku pun korang kene belikan!! siap nanti dorang pesan yang ada wings la.. yang untuk malam punye laa..brand Whisper la..Kotex la..haaa pastu siap cakap nak bape cm punye mende tu..hah!! cemana?? Prektis ye kawan-kawan..

Nasib sangat baik, Bukit Cerakah ni dekat dengan rumah maklong saya so saya minta kawan saya merangkap sedara seJAWA ( ai JAWA oke!!) hantar ke rumah maklong.. sampai rumah maklong, ntah cemana ntah..agaknya perot kosong masa tu...maka dengan gembiranya saya termuntah.. aihh...saya baru pas makan coklat apollo HAzrul..rugi makan>> :p

Kesimpulannya..saya adalah perempuan tulen sebab dah berjaya feel saket senggugut kronik.. hmm.. Tetiba saya terpikir..adakah saya normal? sebab cam peliks jek asik muntah2 masa tu.. hmm..

8 comments:

Unknown said...

ala hana, lagi sebulan lebih je. ntah2 ni la kali pertama dan terakhir ko sesungut...eh senggugut...

lepas kawin dah ok dah...

aR_Lynz Zacks said...

don't play play...
sakit nak beranak lagi sengal dari senggugut.. heheheheehhh...
takpe takpe leh praktis.

tak nak sakit.. bleh amik epidural.. berharga rm900. tapi tak jamin 100% hilangkan kesakitan.

HaNa NyoTa uHArA said...

lizzam: yeke lizzam? mana ko tau? sapa cite kat ko? ai habaq..aku nak tahu keterangan lanjut nyee.. serius saket..!! kalo bole taknak rasa saket tu dah..

Angah: yeke ke ngah? mak yang cakap macam tu..so along ye kan ajela

Unknown said...

betul la...aku rasa ko sorang je pmpuan yang tak tau...fatiza aritu pun bekap aku bila kami melakukan diskusi ilmiah pasal ni

ni kena cek balik ni keperempuanan ko ni...haha

HaNa NyoTa uHArA said...

oooo maknanya masa ketiadaan aku, korang berilmiah cerita keperitan aku ek?? dan bahananya..yeke yeke??

3740Journal said...

sabo2..nak beranak lg sakit tak tertahan.. hehe

Alfreedino Ahmad said...

sabo2...tak sampai setahun kang beranak lah ko tu...tu pun klo ko tak mengamalkan family planning...

HaNa NyoTa uHArA said...

Azza: aku agak jek..kot2 la betul mak aku cakap tu..ehehee 1st time i senggugut u know!!

Adam: huh?? kalau dapat rezeki awal..pesalahnye..ekekeeke