? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, January 3, 2010

sama ape??

Semalam saya dan Mr.SF pegi kenduri kawen kawan saya kat Sabak Bernam.. kawan saya ada la pos kad jemputan kawen pada saya sebulan yang lepas.. tiba masa wedding dia..bole plak telupa mana saya letak kad jemputan dia....carelesss!!

Saya gelabah gila masa tu, carik punyela struggle kan..last last saya ada idea bernas dan yang paling bergeliga otak saya..hehehehe

saya buat macam ni:



saya amek map ni kat fesbuk kawan saya..pastu saya lukis, buat macam map yang kat bawah ni... SEBIJIK APA!!
Last sekali..sebab takut saya tersesat (sebenarnya tak konfiden dgn map yg saya lukis tu).. saya minta Lizzam tunggu saya kat Bukit Melawati..dan dari situ kami berkonvoi...hehehe so map yang saya buat cuma hiasan saja hehehh
Masa saya bersenang lenang tadi.. barula saya teringat yang google map http://maps.google.com.my/
just letak alamat kawan saya dan dapat carik dalam map..(kata pakai satelit kan) aihh!! camno bole lupo.. dah tua kot agaknye saya ni

0 comments: