? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 27, 2009

Bergumbira di Phuket

Esok saya akan ke Phuket bejalan2 dengan gang2 IRIS.. YYEEE!! saya jalan2 dengan opismate saya.. bukan apa..lepas ni belum tentu saya akan dapat join dorang..so masa ni jela saya dapat join.. bukan sebab bakal suami saya tak bagi...tapi saya yang berat hati nak ikut.. nak tinggalkan suami (masa tu la ekk) lama2 kesian plak dia.. hahahhahhaaa...ayat tak ingat!!
Saya akan ke sana esok (selasa) sampai hari jumaat.. jadual saya pun agak padat rasa nye..antaranya ialah elephant trekking, snokling, ronda2 pulau Phi Phi, pastu nak g Phuket Fantasea.. dan shopping..hehehehehe..
nanti balik dari Phuket saya akan cerita kat korang pengalaman saya kat sana ok.. agak2 rindu kat saya, ziarah2 la blog ni.. ok la..Selamat bercuti HANa..!! hehehehehe bye!!

2 comments:

3740Journal said...

bestnyer...tak saba nak tunggu hana update citer phuket..huhu

§ãüfæ said...

bawak souvenir banyak sket.