? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, April 23, 2009

Hello!!


Ni kawan baru saya..TD, dia akan temankan saya bila di opis, dia akan pandang saya bila saya buat keje, dia akan pandang saya bila saya tengah telepon, dia akan pandang saya bila saya tengah zzzzzz. sebabnye.. saya letak TD atas CPU saya..

Lupa nak bagitahu..teddybear ni tunang saya belikan..dia buat suprise lagik..tetiba jek bagi cam gitu jek..takde angin takde ribut..saya sukaa!! thank you bebehh...

3 comments:

A D I A said...

Aku rasa tempat TD tu patut di ganti dengan gambar passport bos ko bersize 4R yang diframe.

Semoga dengan itu ko lagi bersemangat buat kerja.

3740Journal said...

hahaha. sokong edya. lagi besar lagi baguih. siap frame yg kerawang2. keh keh

HaNa NyoTa uHArA said...

kalo aku letak gamba bos aku (yg mana satu?)nanti dia ingat aku syok kat dia plak..sebab dua dua lelaki..
hahahahaaha...