? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, April 13, 2009

lagik gambar

teeeheeee ok tak??




muka tensen sebab muka kene tonyohh



pakai anak serkup..Fairuz (kawan SF tolong belikan kat Masjid India.., aku mana la sempat nak beli, sebukk!!!)



pak lang (pihak lelaki), pak long (pihak pompuan) and ustaz Karem



abah and abah



aku, ela, mak and ibu mengandung..alin




member UMS..TQ beb!! terharu aku bila nenok korang datang..
Ida (sebelah saya) nanis teresak-esak bila mummy sarungkan cincin kat tangan saya.. tak jadikla saya nanis..




hantaran dari pihak lelaki..cantik kan!!


aku ler tu dengan jubah tunang..huhuuuuuh




Ini la tunang saya...Mr.SF,

kene duduk umah..tapi dia sebuk bersms dgn saya..





eeekkkkk!!!....no komen

4 comments:

chienta said...

huhuhu.. CONGRATs hana!! seribu kemaafan tak dpt dtg.. aku akan cuba dptkan lesen memandu sebelum kenduri kawen ko.. insyallah.. huhuhuh... beshnyer nak kawen~~

§ãüfæ said...

gambar kat atas tu post standard awak la ...hahaha..sapa2 pun xleh amik

Chico said...

hm...yang,tak takut ke nak kawen?huhu

HaNa NyoTa uHArA said...

suspen gak la.. bukan apa..bole ke aku jadik bini yang baik memandangkan kesengalan aku tiada batas nye..huhuhuuuu..
(tapi aku rasa, aku dah baik siket la..hahahahaa)