? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 24, 2009

shopping

Shopping tu hobi saya, memang bes.. mana ada shopping tak bes kan! Saya selalu bagi alasan pada tunang saya yang shopping tu adalah therapy untuk kita...tapi beselaa macam la dia tak tahu yang saya sebenarnya bagi alasan jek.. yelaa shopping!! bunyi pun dah bes..

Tapikan...untuk tahun ni saya dah kurangkan shopping saya sebab nak capai sesuatu yang lagiklaaa sangat penting.. mm yess! sume dah tahu..saya nak KAWEN, jadik saya kene berjimat cermat dari sekarang supaya saya dapat belanja duit tu utk persiapan kawen saya.

Ini adalah senarai yang akan saya beli setiap bulan
1. shopping baju.. saya sangat suka beli baju sampai mak marah sebab almari dah tak cukup simpan baju saya..(terpaksa saya bawa balik umah baju yang saya beli tu sorok-sorok..kekkekek)

2. Penjagaan diri.. setiap bulan saya akan pegi satu tempat dan beli facial wash walopun sebenarnya facial wash saya tak habis lagik. eerr..ada gakla beli benda lain sebenarnya.
3. Saya suka beli kasut tapi balik balik saya akan pakai kasut yang sama
4. Setiap bulan saya akan ke salon, memula cakap nak buat facial treatment jek tapi pastu..ubah fikiran kata buat dari ujung kaki sampai ujung rambut..
5. Beli majalah..saya akan beli majalah Mastika, Mingguan Wanita dan sekarang ni beli Majalah Pengantin.


macam saya cakap tadi, banyak benda yang saya suka beli dah kene cut, contohnye kalau dulu beli baju sampai 2-3 pasang setiap bulan kali ni nak beli baju kene pk 2-3 kali.

Kesimpulannye banyak benda yang saya dah cut, saya tak kesa sebab saya cuma 'berposa' setahun jek..pastu kalau nak buat tabiat lama tu bole jek..(eerrr...agaknye kot)



0 comments: