? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 25, 2009

Teddy Bear...

Ini adalah koleksi cute saya sejak usia remaja lagik...ada banyak koleksi lagik tapi banyak yang saya bagi pada sepupu kecil saya, yang tinggal hanyalah koleksi dari pemberian orang, selalunya saya akan simpan pemberian orang pada saya, yelaa..orang bagi kita kenela hargai..


Sebenarnya saya baru mengemas bilik, sambil mengemas..saya letakkan benda-benda ni di satu tempat.. dan inila ia nyaa...
saya dah lupa sapa bagi.. yang saya tahu, setiap kali sepupu kecik saya datang, dorang akan main teddy bear ni..saiz teddy bear ni beh kurang saiz budak usia 5 tahun
yang ni sepupu saya bagi..dia beli kat McDonald hehehehe (sebab ada logo McD)
Ini saya baru dapat bulan ni, beli kat kedai mainan, KLCC..tunang saya bagi..bukan dia sengaja nak belikan tapi saya yang minta..kunun2 hadiah harijadi saya laa..kekekekeke
(tunang saya ada bagi teddy bear utk saya masa dia pegi Bali haritu tapi tak dapat letak gambar kat sini sebab ada kat umah Seri Petaling... saya suka teddy bear tu..eerrr..awak..nanti beli lagik ek..hehehehehe)
Saya dapat Teddy Bear ni masa ulangtahun kelahiran saya yang ke 23, adik angkat saya Erin bagi.. masa tu saya praktikal kat Kastam.. Saya suka Teddy Bear ni sebab cumel.. Erin kantoi dgn saya sebab saya dah tahu dia beli kat mana secara tak sengaja (Watson!)
Saya dapat hadiah ni masa saya berada di Kuching, Sarawak.. sahabat saya seorang mualaf yang hadiahkan. Dia kata sebagai kenangan sebab saya dah sampai Sarawak. kotak Hitam tu sebenarnya berlampu tapi dah rosak and sepatutnya ada bola kecik kristal kat tangan kucing tu tapi tercabut sebab gam tak kuat.. saya nak gam bola tu tapi ntah mana ntah saya letak bola kecik tu.
Saya ada 7 ekor anak bear ni, tpi balance tu ada kat umah Seri Petaling dan 2 ketul kat ofis.. 2 ketul dari kakak angkat saya masa dia tinggal kat Australia, balance dari sahabat sahabat ofis, sekolah, matrikulasi. box merah tu saya beli ok...
Yang ni saya tak pasti sapa yang bagi..tapi saya tahu bukan saya yang beli


Teddy bear ni Zack yang bagi..Zack ni kawan Matrikulasi dan kawan se'Universiti' saya. saya tahu ni koleksi dia tapi dia bagi saya sebab dia nak saya simpan buat kenangan..dia bagi masa saya last day kat UMS,Sabah. Masa tu agak touching gakla..berpisah dengan member.

Yang ni...mm...Kawan Sabah saya bagi.. untuk besday gak rasanya..tapi saya lupa harijadi saya yang keberapa..

Ni saya dapat tahun lepas, untuk exchange gift Christmas. Shelly punya hadiah.. honestly saya tak budget pun akan dapat yang ni..sebab saya rasa saya dapat lain..tapi takpe..kiut gak benda ni..Thank you shelly

2 ketul teddy bear ni..kedua duanya dari orang yang sama.. hadiah dari kakak angkat saya siti munazakiah (nama penuh ok!!) rasa nye sebab saya nak pindah keje tu pasal la saya dapat hadiah ni.. kunun2 yang merah tu dia..yang putih tu seorang lagik kawan kami..Mimie.. apa2 ajelaaa..huhuuuhuhu

Yang terakhir sekali, eerrr...saya pun tak tahu sapa bagi..saya dapat melalui courier ke opis lama saya.. sesapa nak benda ni sila angkat tangan, dengan pantas nye saya akan bagi secara percuma..

5 comments:

A D I A said...

NAKKKKKKK

Chico said...

hehe,yg last tu walaupon sy tk tau sapa kasik,saya leh agak..ha,edya nk tu

HaNa NyoTa uHArA said...

huhuhuhu osomm!! cepat!! sy ada satu jek.. takpe edya amik bear, awak amik mug..heheheh

.::EleenaB::. said...

kakak angkat awak tu penulis diari sufi tu ke? :)

sharingiscaring said...

Salam,

nk tnya Siti Munazakiah tu penulis Diari sufi ke?

Kalu iye, blh x bagi saya email atau blog die kepada saya. Saya penjual buku, nk tahu lebih lanjut ttg Novel Diari Sufi.