? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 18, 2009

cerita..saja nak share

hmm...pagi semalam saya ada dengar satu cerita dalam 'Malaysia Hari Ini' pasal seorang maknyah pukul perempuan cantik kat Jalan Raja Chulan, alasan dia pukul sebab dia jeles dengan kecantikan perempuan tu, kuat ko nyahh!!! Kebetulan Malam semalam pulak, masa saya amik SF di ofis dia, kawan SF, Cindy bgth yang maknyah tu dah kene tangkap sebab pukul2 ni..alahai..kesian plak saya dengar, saya terpikir..maybe dia pukul bersebab kot
Ok..sebenarnya saya selalu terserempak dengan kakak ni (korang pepaham la ekk) kalau saya lalu jalan tu, dia akan pakai tiub dan seluar jeans yang pendek...orangnye agak tinggi dan yang paling buat saya tak larat tengok bila ada dua bukit yang sebijik macam perempuan punya, dia akan jalan ala-ala model gitu... kadang kadang bila mata saya dan kakak ni bertembung saya rasa macam nak pengsan jek sebab dia akan renung kita tajam, tapi takpe..sebab saya cuma dalam ketegori comel miaw miaw, dia tak kan pukul saya..hehehe..
Pengalaman saya..selama saya berkecimpung dalam dunia tarian, saya banyak kenalan yang sama kakak ni, tak pernah pula dorang pukul orang tanpa sebab.. dorang ni tere dalam bab cantik cantik, saya selalu minta dorang makeupkan dan sanggulkan rambut saya kalau saya kene menari, dorang tak lokek share apa yang dorang tahu terutamanya hal-hal perempuan, kadang2 saya rasa malu sebab saya dilahirkan perempuan tapi banyak benda yang saya kene rujuk pada dorang. sebenarnya ada setengah dorang tak minta dilahirkan jadi macam tu..tapi sebab keadaan sekeliling yang buat dorang jadik macam tu. kita tak sepatutnye ejek atau kutuk dorang..sepatutnya kita bimbing dorang dan buat dorang macam yang sepatutnye..
Ada satu tempat yang saya suka 'ziarah' di Kota KL ni, selalunya saya akan ronda 2-3 kali bertemankan SF..sorry..nama tempat dirahsiakan atas sebab2 yang tidak dapat dielakkan..heheheheh..tempat tu adalah tempat cuci mata dan tersiratnya adalah tempat saya mencari idea....
Okla saya tau cite saya tak bes tapi saya nak taip gak.. lepas ni saya nak telefon kawan saya yang macam kakak ni, nak tanya khabar dia..utk pengetahuan korang, kawan saya ni berjaya dilelaki kan sebab dia dah pun jatuh cinta dengan perempuan dan akan kawen tak lama lagik.. saya sangat bangga dengan kawan saya..

2 comments:

Chico said...

Hehe...kalo ko nak tau,ade senior aku yang ala2 aww yg amat berkawin dengan member aku yang tomboy .Giler2 nye tomboy.Bayangkan bile diaorg kawen,masing2 kene berubah.Sonok sangat tgk dioarg tuh..

**Tapi nsem tau yang aww tuh..

HaNa NyoTa uHArA said...

yeke?? jom jumpa nak?? heheheeh mesti bes kan bila tengok dorang berubah..especially bila kita tahu perangai dia dulu2