? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, April 12, 2009

Majlis Pertunangan 12.4.2009

legaaaaaaaa...tu yang aku rasa la lepas majlis pertunangan aku, habis jek majlis..aku terus amik bantal and tutup mata..sampai lupa nak cuci makeup.. nasib baiklah angah (ibu mengandung) kejutkan. Alhamdulillah semuanya berjalan seperti yang dirancang,
Ini chapter baru untuk aku dan SF, memula tu memang la rasa sedey, syahdu ala sebak sebak gitu, tapi lepas tu aku rasa nak lompat-lompat pun ada..nasib baik laa aku teringat esok umur aku 27 tahun..huhuhuu pesan abah dan mak, bila jadik tunang orang..aku kene matang..yee itu azam aku gak..tapi tulaa SF selalu cakap.. 'kita tengok sampai bila...'
Meh aku cite siket pasal majlis pertunangan aku tu.. Majlis mula jam 11.00am, rombongan lelaki datang bawa 7 dulang and belah aku 9 dulang.. masa tu aku sebenarnya tak tahu apa yang dibincangkan sebab aku duduk melepak dalam bilik dengan mas joko, ala-ala nyorok2 gitu, kalo ikutkan hati nak jek aku duduk luar and join apa yang dorang bincang, nasib baikla aku waras ingat ni majlis aku..sementara nak kene sarung cincin, aku bz dgn ber'sms dengan SF, masa tu pun ada rasa macam saket perot pun ada..pening2, nak demam..semua laa!! sejam pastu mummy datang bawa cincin and buat buat pemalu.. bila cincin dah disarungkan, aku dah mula terasa sebak..nak nanis gila babas, tapi belum sempat aku nanis, kawan aku..Azrydha dah nanis dulu..aikk!!! jadiknyee aku tak jadik la nanis..hahahah aku konpius!! mmm...semuanya dah settle, dorang g ar makan, perot aku berkeroncong minta makan tapi abang long tak bagi makan, dia suh tunggu sampai orang balik baru bole makan..kesian aku..
Okla nanti aku sambung..sila tengok gambar2..ada lagik tapi nanti aku upload lain..

5 comments:

3740Journal said...

hana...tahniah....

Nanti tunjuk pic si dia plak eh..:)

Chico said...

tahniah yangg!!weh,cantiknyerrr...bekas cicn tunang tuh..

HaNa NyoTa uHArA said...

hahhahaa...aku tak cun ke?? bekas cincin jek?? (kalo nak beli barang hantaran, bgth hana ek, nanti kita g beli sesama)

Chico said...

wah..sonotnyer..dah ada orang offer teman nih..sonot2.padahal tatau lagi bile la hana..huhu

HaNa NyoTa uHArA said...

takpe..aku ada masa lagik.. tahun depan baru aku kawen, meh la meh laa...carik brg sama2 baru bess