? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, April 24, 2009

MUARA


cantik kann!!

Beberapa minggu yang lepas cousin saya belanja makan kat Muara, katanya sempena harijadi saya yang ke 27 tahun..
Hepi gilerr!! yelakann walopun cousin saya sebuk dengan anak dia, dia tetap tak lupakan saya..tu yang saya bertambah sayang pada dia..(aku bodek ok!!) Saya bersyukur sebab suami cousin saya sangatlah sporting habis..yelaa kami ni lebih kurang sebaya jek, so kira macam bole masuk gakla..

anak buah, cousin, baby dan suami cousin


Baby pun dah besar..so saya sangatla excited dukung baby..rasa tak saba jek nak ada baby sendirik..tettttt!!!



ala tomey tomey baby..

Lauk di order oleh suami cousin saya, Amart dan tunang saya..lama gakla kami tunggu mereka.. sampai saya terpikir mereka ni menjala ikan ke?? candat sotong ke?? hahahaahaa..

Makanan walopun lambat sampai tapi kami makan dengan seleranye..(mau tak, sejam tunggu lauk..huhuhuuh) ada lauk ikan sweet sour, sotong goreng, telo goreng, tom yam campur, sayo kangkung (cousin saya tak suka sayo..).Ada satu order yang tak dapat iaitu udang masak sambal.. hampagas betul, (nasib la orang belanja + saya tak makan udang).. sampai kami nak balik pun lauk udang tu tak sampai ke meja.


Sesi berkenalan untuk tunang saya..kenal2 family saya.. walopun dia dah lama kenal cousin saya (sebab saya+cousin+tunang satu matrikulasi) tapi saya nak dia tahu cousin saya yang seketul ni jela yang paling saya sayang..(walopun kesengalan cousin saya ni tiada batasan nye..)
hhmm..lepas makan kami ronda2 kat tepi Muara tu..tapi yela kan..saya tak boleh lama, sebab abah tak bagi saya balik lambat. saya dah janji cousin saya yang saya akan belanja dia makan stimboat pulak..so utk cousin saya CT..sila kosongkan perot anda another 2 weeks ok!! Itu jek..




gambar ni diambil masa on da way ke MUARA, Klang..


4 comments:

amm said...

awk,cousin awk tu comei kn..phtu suami dia pn encem la!!wakakakaka...

HaNa NyoTa uHArA said...

PASANNNN!!

amm said...

kim slm dkt hubby dia ek...gegegege...mek,bakul tu agk2 bl leh dpt??my fwen nk pinjam r..(wah laku tui bakul ku ituw ek!!)uhuks...

Unknown said...

oit..turun klang tak habaq aku pun...korang lalu je depan umah aku tu tau...seb baik ko letak gamba otw tu bukan depan umah aku.

btw, udang tu sebenarnya dah slamat smpai ke perut aku, pasal ko tak ajak aku makan sama!!!