? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, April 14, 2009

Dinner with 'Tunang'

cemana nak buat sos ni ek..sangat sukee!!

Semalam besday saya yang ke 27 tahun, SF bawa saya dinner di KLCC, belum sempat dia tanya saya dah minta dia bawa saya ke Chilli's, bukan apa..saya rindu nak makan chip with sos yang sangat lazat, ntah lupa apa nama chip tu.. (walopun masa tu saya saket perot tak ilang lagik)


separuh untuk SF..

Buat pertama kalinya kami dating dengan terikat..kiranya pasni kalo orang tanya sapa tu.. sy bole jawab ' tulaa tunang saya..' heheehehehee.. takdela saya curik curik keluar nak jumpa SF lagik pasni, sebab dah ada green light dari family,

Selalunya kalau saya ke Chilli's saya akan order Fajitas, dinner salad dan ice lemon tea, dan starter saya adalah chip yang sangat sedap (macam mana nak buat sos chip ek) kalini saya makan burger yang sangat besar untuk mulut saya tapi saya tak tahu nama.. saya janji pada SF nak habiskan tapi perot saya dah penuh, memandangkan perot SF ada 80% ruang yang boleh diisi, so saya bagi dia separuh burger saya. macam biasalaa..dia akan ngomel sebab saya tak habis makan..(dia makan comel..)

ehehehehehe...

Sebab semalam harijadi saya, Chilli's kasik kek aiskrim yang sedap tapi cam beselaa saya tak habiskan so SF gakla orang yang sangat sesuai utk habiskan.. manis sangat, saya tak tahan..

kek aiskrim besday..maniss!!

Overall, walopun saya saket perot semalam, tapi saya berjaya gagahkan diri dinner dengan SF, sebab dia penah cakap, ni la pertama dan terakhir kami celebrate besday sebagai tunang..hehehehe TQ wak..

2 comments:

amm said...

mek, its me!!hukhuk....hppy blated!!cyggg ko....

HaNa NyoTa uHArA said...

hek eleeeee minah ni... dah pandai dah... dah ada blog sendirik