? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, April 11, 2009

t.u.n.a.n.g

Esok officially aku di'book' oleh Mr.SF utk tempoh setahun..Insyallah, rasa nak saket perot pun ada..harap harap biala sampai ke jinjang pelamin and seterusnya ke anak cucu.. Orang kata bertunang ni banyak dugaan, doa doa supaya tuhan permudahkan segala urusan yang telah dirancang..
Bila dah pegang status 'tunang' kenela aku jaga diri..sebabnya aku bawa imej aku untuk dua keluarga, masa ni la orang menilai kita, masa nila darah kita manis ( ada tak manis cam sirap..),
Petang tadi SF ada hantar mangkuk tingkat pada aku kat Ampang.. hehehehe kelakar kan.. aku taknah bagi mangkuk tingkat kat dia lagik..terbalik plak rasanya. kalo aku bagi pun aku bagi tupperware ler..hehehhehee kat umah ni dah ada 3 mangkuk tingkat dari dia, esok ajela aku balas dengan isi..tak sedap la plak, hanta dengan mangkuk tingkat kosong.. atleast letak belacan seketul pun ok gak kan..
Nampak muka bahagia dia.. muka aku gak yang berserabut.. mau taknye..bukan dia yang kene sarung cincin tapi aku yang kene sarung nye.. adeii!! saket perot!!
aku janji kat dia pas ni aku taknak nakal2.nak jadik seorang yang matang.. tapi dia cakap..'kita tengok sampai bila...' saba jelaaa tak bagi moral support langsung.. yelaaa!!! aku nakal... oklaa aku nak sambung buat sentuhan yang terakhir.. apa yang aku nak sentuh pun aku tak tahu.. abah pesan suh tido cukup..cemana aku nak tido cukup kalo esok aku dah cuak.. huhuhuhu.. esok aku sambung cite ekk..

3 comments:

A D I A said...

good luck tau for tomorrow. tido awal.

eh orang nak tunang manaleh jumpa, ni siap berbalas2 mangkuk tingkat plak.

oo yg takleh jumpa tu orang nak dekat kawin.

§ãüfæ said...

tahniah.... :)

HaNa NyoTa uHArA said...

heheeheh..yeke? takleh jumpa?? konpius makk..
sekarang dah moden, bole jumpa..
mana tak aku berisi..dia pam pam aku dengan mangkuk tingkat..huhuhuh