? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Saturday, August 1, 2009

Tag dari Edya

Pagi tadi dok belek-belek gambar lama.. ternampak la gambar dua keping ni..
Saya baru teringat yang saya ada hutang Edya..

Ok Puan Edya, ni la gambarnye..

Align Center

masa ni saya kat kolej matrikulasi perlis, aktiviti kat gunung yang kat Kedah tu..sapa orang Kedah dia tahu la kot..

ni permainan amik gula-gula dalam tepung..tgk la muka saya...carikla saya ekk...

sapa punye keje ntah amik gambar saya tido masa ni.. nampak sangat pemalas nak siapkan assignment yang melambak tu..
yeyy..habis hutang!!

7 comments:

A D I A said...

comeynya pakai trackbottom siap tuck in lagi. permaianan apa weh? my mommy is from kedah awat cheq tak tau nih.

btw promote nama aku ke weh, sila tukar pada nama lain, katemoss ke kate hudson ke. ai malu ok.

A D I A said...
This comment has been removed by the author.
HaNa NyoTa uHArA said...

hahahahaa..tak kiraa, tak promote pun..saja nak tarik perhatian ko suh baca tag.. kira hutang habis aa

§ãüfæ said...

wakakakakakakakakaka...track bottom bawah ada zip..dari jauh nampak cam suar baggy...err..sy punya postpone dulu ye..carik candid yg macho sket..(which is rasa2nya cam takde)

§ãüfæ said...

wakakakakakakakakaka...track bottom bawah ada zip..dari jauh nampak cam suar baggy...err..sy punya postpone dulu ye..carik candid yg macho sket..(which is rasa2nya cam takde)

§ãüfæ said...

wakakakakakakakakaka...track bottom bawah ada zip..dari jauh nampak cam suar baggy...err..sy punya postpone dulu ye..carik candid yg macho sket..(which is rasa2nya cam takde)

HaNa NyoTa uHArA said...

huhuhuuh...saya rasa pun cam kelakar bila tgk gambar ni semula..