? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Wednesday, August 5, 2009

saya sayang dia

saya sayang dia...
saya tahu, statement kat atas ni agak gedik siket ( ieja gedik lagik!!) tapi ni dari hati perot saya..

saya risau sebenarnya,
dia lately ni selalu saket kepala..migrain katanya, itu klinik cakap... so saya ada advise dia pegi specialist.. bukan apa, just nak confirm kan aje, yang dia sakit ke tak,
Kalau soal duit, saya rasa tak de issue..sebabnya dia ada panel yang mana panel dia adalah lebih baik dari panel company saya..

Bebaru ni dia asyik saket badan jek..lagikla saya risau.. seriuss!! saya takut...ishh!! saya memang takut... saya nak dia cepat baik,

Boleh tak saya tarik tinge dia?? dia bebel mak abah dia taknak buat medical checkup tapi saya rasa dia pun dua kali lima.. bapak borek, anak rintik (sila betulkan peribahsa saya)

Saya macam nak nangis bila dia mengeluh dia saket.. seriuss!! saya takut.. tadi takut 60% sekarang ni tambah lagik 20% so ketakutan saya terhadap masalah kesihatan dia dah naik 80%
Kalau betula la dia saket yang teruk.. saya rela saket tu di transfer pada saya.. sekurang-kurangnya, saya masih ada adik-adik yang boleh jaga mak abah kalau jadi pape pada saya nanti..tapi yelakan..tuhan punya kerja..

Kalau dia baca entry ni.. saya nak bagitahu kat dia..
1. Saya sayang awak..
2. Kenapa la encik degil sangat??
3. Encik, izinkan saya memial tinge encik..
4. Kita fight, kita lumba lari..(konpom sy menang) kalo encik kalah, encik kene pegi hospital
5. Saya nak awak jaga sayaa.... anak-anak.. cehhh!!!
6. Kalau tak pun, saya akan buat perancangan rapi.. saya akan upah orang culik awak, ikat tangan, ikat kaki, kasi geletek siket..lepas tu baru bawa jumpa doktor.. nak macam tu? ( ni idea awak cecara nak suh mummy abah pegi klinik...opppss!!)

Sekian

3 comments:

Anonymous said...

apa pulak ada kua statement aku lagi gedik ni?
hayyoh..
tapi tak pa..
aku tetap maintain comei dari hang.. ngehngehngeh..!


thank u utk tgk SETEM..

chienta said...

i pun wendu ngan dia :">

HaNa NyoTa uHArA said...

i lagik winduuuuwwwww....