? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 16, 2009

5 facts ( tag dari azza)

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini
1. ibu muda yang bekerjaya
2. sangat rajin bekerja
3. baru seminggu duduk semeja dengan saya
4. tinggi wooo
5. ada suami yang nama nye sangat pelik..moro

Nyatakan 5 fakta diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
1. sangat senang menangis
2. sukakan subjek Akaun
3. suka beli baju.. dulu suka beli baju sendirik skrg suka beli baju untuk tunang dan anak buah
4. tak suka baso kete..
5. penjual biskut raya

Nyatakan 5 hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya
1. suka masak,
2. menari, akan buat kelas tarian di opis lepas raya
3. suka kol tunang
4. suka makan buah
5. menonton wayang

5 orang penerima tag yang seterusnya
1. Saufee
2. Maz
3. Neneng
4. Lizzam
5. Ah Bok

3 comments:

Unknown said...

Sebelum ko kasi aku gangguan teksual, ni aku dah buat dah...

http://siriberblogdenganlizzam.blogspot.com/2009/08/hana-yang-tak-ada-kerja-mengetag-aku.html

3740Journal said...

bukan rajin bekerja la. rajin update blog..akeke

Anonymous said...

aku yg ko tag?
apa tajuk ni hah?