? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 18, 2009

alamakk!!

Petang semalam tunang saya call, memula dia call line Celcom, agaknya sebab saya tak angkat, dia call line Maxis pulak, Kalau dah call dua-dua line tu maknanya ada benda penting la dia nak cakap.
Saya pun jawabla call dia dengan suar ala-ala manja dan seksi, tetiba dia cakap, huwaaaa salah awak!! sebab suh saya minum air kelapa!! huh? saya tepinga.. saya pun jawabla " ok wut!!, nanti cepatla benda tu kuar and awak cepat baik" peh! konpidennye saya!! pastu saya dengar dia gelak-gelak.. ni kenapa plak ni? takkan suh minum air kelapa dia boleh gelak plak.. atau sebab air kelapa dia dah jadik tak betul? dia dah telan air kelapa 7 bijik dah tau.. uh!!

Dia cakap kat saya.... Tadi dia pegi jumpa doktor minta cuti lagik, masa jumpa tu, doktor tekejut tengok banyak sangat benda tu keluar.. doktor tanya dia tak makan ubat ganaz (saya tak tahu nama ubat tu) dia kata makan, doktor tanya lagik, dia minum air kelapa ke dan dengan bangganya dia cakap yang dia minum.. pastu doktor cakap lagik..PATUTLAA!!!! awak takleh minum air kelapa sebab saya dah bagi ubat ganaz tu supaya dia lawan dalam badan..,

huh!! tergamam saya jap....
dalam kes ni saya ke yang bersalah?? sebabnya yang saya tahu kalau minum air kelapa, benda tu akan cepat baik.. Tunang saya tak bagitahu pun yang dia takleh minum air kelapa masa dia saket dan rasanya doktor tu pun tak explain betul-betul yang dia takleh minum air kelapa, huwaaaaaaaaaa kesian tunang saya!! comot dah diaa!!! berat badan pun dah turun 5 aunss!!

huwaaaa betul-betul kesian!! Kalau saya tahu dia jadik macam tu takkan saya bagi air kelapa, takkan saya belikan buah kelapa sampai 8 bijik (siap tolong korekkan isi kelapa lagik) .. huk huk sapa jadik mangsa?? tunang saya.. huwaaaaaaa kesiannye diaaaa!!

Saya ingat nak amik course ke-nurse-an pulak sebab lepas ni saya boleh jaga tunang saya dengan baik.. saya dah cuba sedaya upaya saya masa tu, huhuhuhhuh kesilapan teknikal yang boleh dimaafkan... hmm.. sekali lagik, huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! kesian tunang saya!! comot dah diaa!!

agak2 kalo saya blonde rambut jadik warne ni, pastu pakai makeup tebal2 pastu buat aksi menggoda, tunang saya cepat baik tak??


Sekian.

6 comments:

Unknown said...

kalau aku la jadi tunang ko dan ko pakai macam tu...memang lambat la aku baik...pasal nak ko jaga lama2...

tapi aku lg suka brunette atau redhead..

Anonymous said...

kalo aku tunang ko(berimaginasi...glup-glup-glup!)
aku rasa automatik hospital ka, klinik ka yg aku pi tu akan ada muka ko, tak pon ada notice kata "BEWARE OG THIS GIRL"(attched muka ko)
tak pon.. "DILARANG MASUK UTK WANITA INI"(attched gamba ko)
paham kah apa yg aku imaginasikan nih?
sbb aku pon mcm tak paham sangat..
;p

Anonymous said...

*typo
OG = OF

HaNa NyoTa uHArA said...

Lizzam: nanti aku tukau kaler rambut ek.. :p

eija: aku rasa loya-loya dan pening-pening sampai nak muntah lepas baca komen ko.. ko cakap apa??

3740Journal said...

isk... i pun rase minum air kepala boleh cpt baik ciken pox...hmm..

takpela.. dah tak tau.. hope dia cpt sihat..

HaNa NyoTa uHArA said...

azza... kelapa la bukan kepala