? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, August 31, 2009

Selamat Pengantin Baru Norman


2 minggu lepas, masa tengah syok baca akhbar, tetiba saya terkedu kejap baca satu artikel ni.. 'Norman selamat bernikah' huh!! oh Norman ku!! sob sob sob.. sedey weeehhh.. bukan ke you dah janji nak kawen dengan i!! sampai ati you!!


Ceh cehh! pasan..Norman pun tak kenal saya, ada hati nak kawen dengan Norman.


Ok.. saya sebenarnya salah sorang dari peminat fanatik KRU, diantara 3 adik beradik tu, saya paling minat Norman masa tu, sebab saya rasa dia sangat cute dan matang. Saya suka cara dia berkomunikasi dengan peminat (temasuk lah i !!)

Siap beli t-shirt 'Oh la la', kaset KRU, pastu g tengok konsert KRU. peh!! pendek kata semua untuk KRU, Masa dapat salam dengan Norman rasa macam hepi sangat sampai takleh tido, dapat amik gambar dengan dia (takleh letak kat dalam blog sebab masa tu baju i seksaaa..!!) Pastu kalo nak raya dengan sukerela saya hantar kad raya kat dorang denga harapan dorang 'pecah kaca. pecah gelas' peh!! dorang balas tapi memang konpomla dorang tak kenal sapa yang hantar kan kan kan.. masa dapat kad tu terus tampal dan tunjuk kawan-kawan.. mak aii!! kronik tul laaa..


Dah dah dah!! takyah merapu..


To abang Norman,
Semoga berbahagia hingga ke anak cucu... huwaaaaa touching nih touchinggg!!


p/s: untuk si tunang, jangan marah ye syg.. ni cite lama jekk.. u know me..

0 comments: