? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, August 9, 2009

Muhammad Akif..

Ini dia hero kami..

Baby Akif..huhuhuu tak saba rasanya nak jumpa baby.. haritu frust tak dapat jumpa akif sebab akif masih lemah..yela kann tak cukup bulan..

As maklong.. memang la saya tak saba-saba nak pegang baby..


Masa ni baby tak cukup bulan..


Amacam?? cumel tak?? hmm..mata..ikut alin, idung tak konpom lagik, mulut ikut adik ipar, putih..hmm..rasanya ikut alin kot sebab alin dulu masa lahir cerah.. (maklong gak yang gelap yekk)rambut?? hmm..ikut sapa ntah.. nenek dia cakap ikut maklong.. aikk?? bole ke camtu? sila konpom kan..

Makanya, saya akan jadik maklong muda.. ekekekee...akif jadik flowerboy maklong la nanti ek..
Ada orang cakap..ko tak rasa tua ke kalo budaktu panggil maklong? tukau le jadik mamalong ke, auntie su ke..apa kee...
PENDAPAT saya: saya suka baby panggil maklong, senang..takyah pening..
akif, bila besa sikit nanti maklong nak bawa akif pegi playground.. dgn maklong2 sekali main.. amacam?? eheheheehehee...

4 comments:

A D I A said...

congratss to adik hana.. cute babyyy. budak2 sekarang ni lahir2 dah bukak mata luas2 kan? aku rasa adik aku dulu lahir mata pejam lagi.

amm said...

mek, klu mu teror tulun jwb soklan ku ini...alin brsalin time usia kndungan brapa mggu??brapa berat bby?tu jer...xssh kn??so sila jwb...nway thnia to alin,encem!!

amm said...
This comment has been removed by the author.
HaNa NyoTa uHArA said...

kandungan usia lagik 3 mminggu nak bersalin, berat 2.6kg sahaja.. susssaaah soalan ko ni, kene guna matematik nak kiraa.. fuh!!1