? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Tuesday, August 4, 2009

Saya dah jadik Maklong!!

hrm..saya dah jadik maklong, angah dah bersalin pagi tadi (5.8.2009) pukul 4a.m, Baby boy tak tahu nama dia lagik..huhuhuhuh tak saba nak jumpa baby..

Baby.. maklong datang ni...

p/s:
jangan suruh saya kawen cepat2 sebab nak dapat baby, semua dah sedia maklum kalau diizinkan Allah saya akan melangsungkan hari bahagia saya tahun depan.. Doa kan semoga semuanya berjalan dengan lancar. Amin

2 comments:

Anonymous said...

Maklong ...jangan lupa bawak hamper baby boy ok....

Bestnya Hana....dah jadi Maklong!!!So raya Tahun kena tambah budget lah kan!!!

Kim salam ngan baby boy k

HaNa NyoTa uHArA said...

eheheheee... nanti aku sampaikan salam ko..

tambah budget RM2 jek utk angpow..budak kecik mana reti guna duit,