? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, August 7, 2009

kadang-kadang saya....

Saya kan kadang-kadang....

Stress!! so terpaksa berpikir macam ni..
Saya suka gak berangan, bila berangan saya akan pikir yang bes-bes.. mula pandang cicak berak kat siling

kalau saya rasa gembira.. saya akan senyum macam ni.. ala-ala perempuan melayu terakhir gitu..

Kalau saya rasa saya cun..dengan perasan nye saya akan buat macam ni.. senyum pastu letak jari kat pipi, buat-buat cumel.. ala-ala korea style..ekekeekkeee

Saya akan jadik sengal ..sebab tu muka saya jadik senget macam ni..


TAMAT

3 comments:

Anonymous said...

walo macm mana pon ko try buat muka ko tu.. still kesengalan tetap ada dalam each memek muka ko..
mbluekk...!!

HaNa NyoTa uHArA said...

cis!! adakah itu fitnah?

chienta said...

i like ur muka sengal!!