? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 6, 2009

SeLamat Hari Jadi Puan SulimAh!

Hepi besday to youuuuu...



hepi besday to you.....




hepi besday to Puan Sulimah...




Hepi Besday To youuu




Hip Hip Horayyyyy!!!






Kepada Puan SUlimah... Selamat Hari Jadi..


Semoga diberikan kesihatan yang baik..


Dimurahkan rezeki..




Tadi sambut besday Puan Sulimah kat Kopitiam CSS kat AMpang Waterfront , sapa yang ada masa tu.. ada encik Faizal, Wak Hashim, Encik Syar errr...tak tahu eja nama penuh encik, Puan Asmah dan Cik Suhana yg cumel,





sebenarnya saya memang tak makan dari pagi sebab nak simpan perot untuk dinner... hrmm.. masa order tu nafsu makan sangat teruk, saya order ayam goreng, fruit platter, bihun tomyam.. tapi beselaaa.. memang konpom saya tak habiskan, bihun tomyam tu saya makan tak sampai separuh..





Sebenarnya saya berusaha gak nak makan betul2 tapi yela.. nak makan masih belum ada selera sepenuhnya.. Saya rasa nak muntahkan balik tadi.. tp saya tahan...Nasib baik air saya masam so bole la cover siket





Saya hepi tgk Puan Sulimah hepi.. hrm..





Kepada Puan Sulimah..


- Saya sayang puan..


- terima la buah tangan yang tak seberapa.. saya risau tadi, sesuai ke tak buah tangan tu.


- Puan, encik Faizal yang belanja makan, bukan saya..


- Bila kita nak ronda Tasik Permaisuri?





p/s:-


Puan Sulimah, ibu kepada encik Faizal....





Puan Sulimah bersama suami tercinta..., sila jangan beritahu saya yang Puan Sulimah nampak muda.. Saya terasa tua sebab orang kata saya dengan Puan Sulimah macam kakak adik.. TAK ADILL!!

0 comments: